بارش برف در سمنان از 20 سانتیمتر گذشت

مدیرکل هواشناسی استان سمنان گفت: با وجود سامانه بارشی که امروز در استان فعال است دما از 3 تا 7 درجه کاهش می‌یابد و این کاهش تا فردا صبح ادامه دارد.
کد خبر: ۷۷۸۸۴۱
بارش برف در سمنان از 20 سانتیمتر گذشت

غلامرضا حسنی غربا با اشاره به فعال بودن یک سیستم بارشی در آسمان این استان، افزود: این سامانه بارشی تا پایان امروز در شهرستان‌های سمنان، گرمسار، مهدیشهر و دامغان فعال بوده و سبب بارش برف و باران در مناطق مختلف این شهرستان‌ها می‌شود.

وی افزود: بارش برف و باران در ارتفاعات شمال شرق استان تا فردا 20 اسفندماه نیز ادامه خواهد داشت.

مدیرکل هواشناسی استان سمنان از وزش باد نسبتا شدید در برخی از نقاط استان خبر داد و گفت: این وزش در نقاط مستعد استان نسبتا شدیدتر از دیگر نقاط است.

حسنی غربا با بیان این‌که بارش‌ها از شب گذشته آغاز شده است، افزود: میزان بارش باران در شهمیرزاد 8 میلیمتر و 6 سانتیمتر برف بوده است.

وی اظهارداشت: همچنین در باغستان در شرق استان نیز 6 سانتیمتر برف و 3 میلیمتر باران بارسده است.

مدیرکل هواشناسی استان سمنان با اشاره به بارش شدید برف در گردنه‌های استان یادآور شد: در گردنه کمرود 20 سانتیمتر، در فولادمحله 10 سانتیمتر، چاشم 5 سانتیمتر و در گردنه آهوان، 2 سانتیمتر برف باریده است.

وی با بیان این‌که بارش برف و باران تا آخر وقت امروز ادامه دارد، گفت: در شهرستان گرمسار0.1 میلیمتر، سمنان کمتر از0.1 و در ایوانکی 0.1 میلیمتر باران باریده است.

حسنی غربا افزود: بارش برف و باران در مناطق کویری جنوب استان نیز به صورت پراکنده وجود دارد.(ایسنا)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها