جوان قاچاقچی وقتی هنگام معامله مواد مخدر با طرفین مقابل مشکل مالی پیدا کرد ، خواهر 18 ساله اش را در مقابل بدهی 3 میلیون تومانی به قاچاقچیان فروخت و آنها این دختر را در یک خانه زندانی کردند.
کد خبر: ۷۷۷۶۶

به دنبال شکایت والدین یک دختر 18 ساله در دادسرای جنایی مبنی بر مفقود شدن فرزند آنها ، موضوع در دستور کار ماموران قرار گرفت و هنگامی که تحقیق در این زمینه برای یافتن دختر گمشده ادامه داشت ، در حوالی کیان شهر دختر جوانی هراسان از خانه ای که در آن زندانی شده بود بیرون آمد و با پای برهنه و با تمام توانی که داشت شروع به دویدن کرد. دختر جوان چنان دچار ترس و وحشت شده بود که تصور می کرد ، اهالی یک محل در تعقیب وی هستند تا بار دیگر او را به خانه ای که از چند روز پیش در آن زندانی شده بود بازگردانند.

درخواست کمک

دقایقی پس از این ماجرا ، دختر جوان با مشاهده یک خودرو گشت با اشاره و فریاد از آنها درخواست کمک کرد. با انتقال دختر جوان به کلانتری و ارائه شکایت موضوع به دستور دادیار شعبه دوم دادسرای جنایی برای پیگیری و تحقیقات به پایگاه چهارم پلیس آگاهی ارجاع شد. این دختر در تحقیقات مقدماتی گفت : دو نفر از کسانی که از دوستان برادرم بودند ، مرا از او تحویل گرفته و سپس به یک خانه منتقل و در این محل از سوی آنها و دیگر کسانی که با این دو نفر در ارتباط بودند ، مورد آزار و اذیت قرار می گرفتم.

زندانی در خانه

وی در ادامه گفت : آنها هر روز مرا در خانه زندانی می کردند و تهدید کرده بودند ، در صورتی که بخواهم از این خانه فرار کنم ، آنها مرا خواهند کشت . با بررسی در خصوص این پرونده مشخص شد ، والدین این دختر از چند روز پیش با مراجعه به پلیس آگاهی شکایتی را در خصوص مفقود شدن دختر خانواده ارائه کرده اند با احضار برادر این دختر وی ابتدا منکر اظهارات خواهر خود شد اما در ادامه و پس از انتقال به دادسرای جنایی وی مقابل دادیار جنایی پرده از اعمال مجرمانه خود برداشت.

قاچاق مواد مخدر

متهم گفت : از چندی پیش با دو نفر که در زمینه خرید و فروش مواد مخدر فعالیت می کردند آشنا شدم و آنها پس از مدتی معامله در خصوص مواد مخدر از من طلبکار شدند و چون مقادیری از مواد مخدر را پلیس کشف کرده بود و من قادر به پرداخت بدهی خود نبودم ، از سوی 2 قاچاقچی دیگر بشدت تحت فشار قرار داشتم به طوری که بارها از سوی آنها تهدید به مرگ شدم . وی افزود: سرانجام یک روز یکی از قاچاقچیان که من را به اتفاق خواهرم مشاهده کرده بود ، از من خواست تا در مقابل بدهی خود ، خواهرم را در اختیار آنها قرار دهم.

بازداشت

در پی این اعترافات متهم با صدور قرار قانونی بازداشت و تحقیق در خصوص دو متهم فراری آغاز شد. با بررسی ماموران پایگاه چهارم پلیس آگاهی آنها شماره خودرو متهمان را به دست آورده و صبح دیروز با کمین در محل هایی که احتمال رفت و آمد آنها وجود داشت ، هر دو متهم دستگیر و به دادسرای جنایی منتقل شدند. این دو متهم با اعتراف به اعمال مجرمانه خود عنوان کردند چون برادر دختر جوان قادر به پرداخت بدهی خود نبود ، سرانجام وی موافقت کرد تا در مقابل بدهکاری خود خواهرش را در اختیار ما قرار دهد. در پی این اعترافات هر دو متهم با صدور قرار بازداشت موقت بار دیگر برای ادامه تحقیقات در اختیار پلیس آگاهی قرار گرفتند.

خانمانسوزی

سرهنگ خوئینی معاون پلیس آگاهی روز گذشته به خبرنگار ما گفت : متاسفانه ابعاد این پرونده آنچنان دردناک است که شنیدن آن برای هر فردی غیرقابل باور است . خوئینی افزود: افراد معتاد و قاچاقچی به هیچ عنوان در قید و بند زندگی نبوده و برای رسیدن به اهداف پلید و شوم خود از هیچ تلاشی فروگذار نیستند. دادیار سلیمانی نیز در خصوص این پرونده می گوید: پرونده هم اکنون در مرحله تحقیقات قرار دارد و با توجه به دستورات قضایی ، تلاش برای دستگیری دیگر متهمانی که دختر 18 ساله را مورد آزار و اذیت قرار داده اند ، ادامه دارد.
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها