جام جم ورزشی: پرسپولیس پس از برد مقتدرانه مقابل لخویای قطر باز هم به دنبال یک پیروزی مقتدرانه دیگر در آسیاست البته اینبار مقابل نماینده ازبکستان.
کد خبر: ۷۷۵۹۸۱
پرسپولیسی ها به دنبال یک پیروزی مقتدرانه دیگر

به گزارش جام جم ورزشی ، شاگردان حمید درخشان پس از پیروزی سه بر صفر مقابل لخویا به خودباوری و اعتماد به نفس لازم رسیده اند و حالا می خواهند در مقابل نماینده قدرتمند ازبکستان عرض اندام کنند. درخشان دیگر در حالی سایه قطبی و برانکو را بالای سر خود نمی بیند که باید تیمش را در خانه حریف به مصاف بنیادکار بفرستد.

البته پیش از اعزام پرسپولیس به ازبکستان اخباری مبنی بر مشکلات مالی بازیکنان صحبت می شد.

با این حال در طول مسابقه بعید است که بازیکنان پرسپولیس به این مشکلات‌شان فکر کنند و تلاش خواهند کرد تا دومین بازی خود را در آسیا هم با موفقیت پشت سربگذارند. پرسپولیس موفق‌ترین تیم در هفته اول رقابت‌ها بود و بهترین برد را به دست آورد و حالا درخشان و شاگردانش می‌خواهند ثابت کنند که آن برد یک جرقه زودگذر نبوده است.

بنیاد کار اگرچه از مرحله پلی‌آف به مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا رسیده اما در هفته اول مقابل تیم النصر عربستان یک امتیاز کسب کرده است.

نباید فراموش کنیم در هفته اول لیگ قهرمانان، دو تیم تراکتورسازی و نفت تهران در ازبکستان مقابل حریفان خود شکست خوردند و پرسپولیس سومین تیم ایرانی است که به این کشور سرد سفر می‌کند و سرمای هوا هم یکی از موانع برای پرسپولیس است.

سرخپوشان در این مسابقه حمید علی‌عسگری را به احتمال فراوان به دلیل مصدومیت در اختیار ندارند. بازیکنان پرسپولیس اگر با همان کیفیت بازی با با لخویا در میدان حاضر شوند و همان اعتماد به نفس را داشته باشند دومین برد دور از دسترس‌شان نخواهد بود.

سرخپوشان ایرانی اگر بتوانند نوار باخت‌های تیم‌های ایرانی را در ازبکستان قطع کنند راه خود را برای صعود از مرحله گروهی هم با دومین برد متوالی هموار خواهند کرد.

برنامه بازی‌های و جدول گروه A

سه شنبه 12 اسفند

بنیادکار ازبکستان - پرسپولیس ایران؛ ساعت 16:30

لخویا قطر - النصر عربستان؛ ساعت 18:45

جدول گروه

1- پرسپولیس 3 امتیاز

2- النصر عربستان یک امتیاز

3- بنیادکار ازبکستان یک امتیاز

4- لخویای قطر بدون امتیاز

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها