رییس ستاد انتخابات کشور اعلام کرد

پیگیری قضایی تبلیغات زودهنگام نامزدهای انتخاباتی

نایب‌ رییس مجلس شورای اسلامی گفت: مردم حوصله شنیدن حرف‌های انتخاباتی را از حالا ندارند و خوب است تشکل‌های سیاسی حرف‌های‌شان را در جمع خود مطرح کنند.
کد خبر: ۷۷۵۵۶۰
باهنر: مملکت وقت و پول برای تبلیغات زودهنگام ندارد

به گزارش ایسنا، محمدرضا باهنر در مراسم بزرگداشت روز مهندس در سیرجان با اشاره به انتخابات مجلس شورای اسلامی در سال 94 اظهار کرد: مملکت وقت و پول برای تبلیغات زودهنگام ندارد و تشکل‌های سیاسی باید سه ماه قبل از انتخابات رقابت را آغاز کنند تا مردم از رقابت‌های زودهنگام خسته نشوند.

عزای عمومی در افغانستان، سفر اشرف غنی به ایران را عقب انداخت

سفیر افغانستان در ایران گفت: به‌دلیل عزای عمومی در افغانستان، سفر اشرف غنی به ایران تا اطلاع ثانوی به تعویق افتاد.

نصیر احمد نور در گفت‌وگو با ایرنا تصریح کرد: به‌دلیل وقوع حادثه دلخراش کشته شدن صدها نفر از شهروندان افغان در نتیجه بهمن سنگین و بی‌سابقه و وقوع سیلاب‌های ویرانگر در برخی از مناطق افغانستان، سه روز در این کشور عزای عمومی اعلام شده است.

نور افزود: به احترام جان باختگان این حادثه، پرچم افغانستان در تمامی نمایندگی‌های خارجی نیمه‌افراشته است و جناب رییس‌جمهور به این مناسبت، یکشنبه (امروز) در کاخ ریاست‌جمهوری عزادار بوده و محفل ختمی برگزار خواهد کرد.پیش از این رسانه‌های ایرانی و افغان از سفر رییس‌ جمهوری افغانستان به ایران در روز یکشنبه دهم اسفند خبر داده بودند.

واکنش حماس به حکم دادگاه مصر

سخنگوی حماس تصمیم دادگاه مصر مبنی بر تروریستی تلقی کردن این جنبش را شوکه‌کننده و خطرناک توصیف کرد که ملت فلسطین و نیروهای مقاومت فلسطینی را هدف گرفته است.

به گزارش واحد مرکزی خبر و به نقل از الجزیره عربی، سامی ابو زهری با بیان این‌که حکم دادگاه قاهره هیچ تاثیری بر جایگاه حماس ندارد، گفت: این تصمیم ننگ‌آور است و تلاش برای فرافکنی بحران‌های مصر است.

دادگاه قاهره جنبش حماس را در فهرست گروه‌های تروریستی قرار داد و همه فعالیت‌های آن را در مصر ممنوع کرد.

داعش نام پیامبر را از مساجد پاک کرد

گروه تروریستی داعش در جدیدترین اقدام خود دستور داد «تمامی عبارت‌ها و تصاویر حاوی نام پیامبر اکرم(ص) از مساجد برداشته شود.»

به گزارش واحد مرکزی خبر و به نقل از پایگاه خبری العهد لبنان، داعش بدون ذکر دلیل، به ائمه جماعت و مسئولان مساجد موصل دستور داده است، منبت‌کاری‌هایی که نام پیامبر در آن وجود دارد و همچنین دیوار نوشته‌های حاوی نام مبارک ایشان را از مساجد بردارند.

داعشی‌ها دیروز مسجد الخضر در مرکز شهر موصل را با خاک یکسان کردند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها