اجساد قابل شناسایی نیستند

سقوط بالگرد در ارتفاعات دربند

توضیحاتی در خصوص بالگرد ساقط شده در ارتفاعات دربند

بالگرد ساقط شده متعلق به سازمان مدیریت بحران بود

سرپرست سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر، اظهارداشت: تمامی ۱۷ فروند بالگرد امدادی ما فعال هستند و بالگردی که روز گذشته دچار حادثه شد، متعلق به سازمان مدیریت بحران کشور بوده است.
کد خبر: ۷۷۴۹۶۷
بالگرد ساقط شده متعلق به سازمان مدیریت بحران بود

دکتر ناصر چرخ ساز در گفتگو با مهر، افزود: بالگردی که روز گذشته در ارتفاعات دربند دچار سانحه شده و سقوط می کند، متعلق به سازمان مدیریت بحران کشور بوده است.

وی با اعلام اینکه در این حادثه دو خلیان و یک مهندس پرواز جان خود را از دست می دهند، گفت: این حادثه ساعت ۱۴ و ۵۰ دقیقه روز گذشته رخ داد و ماموران امداد و نجات هلال احمر ساعت ۱۵ و ۱۰ دقیقه در محل حادثه حاضر شده و نسبت به شناسایی اجساد اقدام می کنند.

چرخ ساز با عنوان این مطلب که سازمان امداد و نجات هلال احمر دارای ۱۷ بالگرد است که در حال حاضر در کشور مشغول فعالیت هستند، از جزئیات پرواز بالگرد دچار حادثه اظهار بی اطلاعی کرد.

هیچ کس مالکیت بالگرد ساقط شده را نمی پذیرد!/هلال احمر:مال ما نیست متعلق به مدیریت بحران است

همچنین مدیرکل روابط عمومی جمعیت هلال‌احمر با تأکید براینکه بالگرد ساقط شده در ارتفاعات تهران متعلق به هلال‌احمر نبوده است، گفت: جمعیت هلال‌احمر فاقد بالگردهای کلاس ۲۱۴ است.

وحید رحمتی در گفت‌وگو با فارس توضیحاتی در رابطه با مالکیت بالگرد ساقط شده از کلاس 214 در ارتفاعات تهران داد.

وی با بیان اینکه هلال‌احمر هیچ نوع بالگردی در هیچ نقطه کشور از این کلاس پروازی ندارد، گفت: گزارش‌های تصویری از لاشه این بالگرد نشان می‌دهد که این بالگرد به رنگ زرد بوده در حالی که بالگردهای هلال‌احمر به رنگ سفید و قرمز هستند.

رحمتی افزود: بالگرد ساقط شده دارای سه سرنشین بوده که همگی توسط نیروهای امداد و نجات رهاسازی شده‌اند.

به گفته وی بالگرد ساقط شده متعلق به مدیریت بحران کشور بوده است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها