عامل جنایت پس از قتل، تلفن و دستبند طلای قربانی خود را سرقت کرد

آغاز تحقیقات برای دستگیری قاتل دختر ‌دانش‌آموز

سرقت دستبند و تلفن همراه دختر نوزده ساله یاسوجی که با شلیک سه گلوله به قتل رسیده بود، احتمال ارتکاب جنایت با انگیزه سرقت را مطرح کرد.
کد خبر: ۷۷۳۵۸۲
آغاز تحقیقات برای دستگیری قاتل دختر ‌دانش‌آموز

به گزارش جام‌جم، عاطفه نوزده ساله برای شرکت در کلاس زبان و کنکور یک روز در میان خانه‌‌شان در منطقه اکبرآباد در چهار کیلومتری شهرستان یاسوج را ترک می‌کرد.

عصر پنجشنبه گذشته او با تمام شدن کلاس زبان راهی خانه‌شان شد. در مسیر به مغازه دخترعمویش رفت. در حال صحبت با او بود که مادرش تماس گرفت و از او خواست زودتر به خانه بیاید. عاطفه بعد از قطع تلفن، راهی خانه شد.

بعد از خروج او از مغازه، ناگهان تلفن همراهش خاموش شد و کسی او را ندید. با طولانی شدن غیبت دختر جوان، خانواده‌اش جستجو برای یافتن او را آغاز کردند. آنها با کمک اهالی محل کوچه به کوچه و محله به محله را جستجو کردند تا شاید ردی از عاطفه پیدا کنند.

عکس او را به هر فردی که می‌شناختند نشان دادند، اما هیچ‌کس او را ندیده بود. زمانی که از یافتن او ناامید شدند، با حضور در پلیس آگاهی ماجرای گم شدن وی را خبر داده‌ و مشخصات و آخرین تصویر او را در اختیار پلیس قرار دادند و برای یافتن وی کمک خواستند.

همزمان با تشکیل این پرونده، کارآگاهان جنایی در قالب چند گروه عملیاتی تحقیقات در این رابطه را آغاز کردند تا این‌که یک روز بعد مردی با پلیس تماس گرفت و از کشف جسد دختر جوانی در نزدیکی جاده چنارستان یاسوج خبر داد.

کارآگاهان جنایی با اعزام به محل حادثه مشاهده کردند دختر جوان که لباس مدرسه به تن دارد با شلیک سه گلوله به ناحیه سر، سینه و شکم به قتل رسیده و ساعت‌ها از مرگ وی می‌گذشت.

کارآگاهان جنایی احتمال دادند جسد متعلق به عاطفه باشد، بنابراین موضوع را به خانواده‌اش اطلاع دادند که آنها با حضور در پزشکی قانونی، هویت او را تائید کردند. با وقوع این جنایت روند رسیدگی به پرونده وارد مرحله جدیدی شد.

همزمان با شروع تحقیقات مردی که جسد عاطفه را پیدا کرده بود، برای بازجویی به پلیس آگاهی منتقل و مدعی شد: من در گلخانه‌ای در حاشیه جاده کار می‌کنم. روز حادثه در حال رفتن به محل کارم بودم که متوجه لکه‌های خون روی تخته سنگ‌ها شدم. زمانی که رد خون را دنبال کردم، با جسد دختر جوان روبه‌رو شدم.

با ثبت اظهارات این مرد، تحقیقات کارآگاهان وارد مرحله جدیدی شد و این‌بار با احضار خانواده مقتول و تحقیق از آنها متوجه شدند گوشی تلفن همراه عاطفه و دستبند طلایی که او به دست داشت، به سرقت رفته است.

سردار غلام‌عباس غلام‌زاده، فرمانده انتظامی کهگیلویه و بویراحمد در این باره به جام‌جم گفت: با وقوع این جنایت هولناک تحقیقات گسترده پلیس برای رازگشایی از این پرونده آغاز شده و بزودی با دستگیری عامل جنایت در این زمینه اطلاع‌رسانی خواهد شد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۱
علیرضا
Iran, Islamic Republic of
۰۹:۴۵ - ۱۳۹۴/۰۲/۱۷
۰
۰
من با نظر این خانوم موافقم



نیازمندی ها