دردسر کنتور آب ‌/‌ در ساختمانی هفت طبقه در منطقه خانی‌آبادنو بر اثر خرابی کنتور آب، قبض یک میلیون تومانی صادر می‌شود،ساکنان قبض را پرداخت می‌کنند و به سازمان آب منطقه اطلاع می‌دهند، اما مشکل ساکنان حل نمی‌شود،آقای مقدم به همین مساله اشاره کرده است: با اطلاع به سازمان آب و قبول پرداخت هزینه تعویض کنتور آب از سوی اهالی ساختمان، ولی سازمان آب منطقه حاضر به تعویض آن نیست و اعلام می‌کند کنتور سالم است.
کد خبر: ۷۷۳۰۹۳

چالش عیدی‌ها ‌/ ‌آقای کاظمی از تهران تماس گرفته و نسبت به پرداخت نشدن عیدی بازنشستگان و مستمری‌بگیران تامین اجتماعی گله کرده‌اند، البته همزمان با همین تماس، مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی نیز دیروز در گفت‌وگو با ایرنا از پایان یافتن پرداخت عیدی به تمام بازنشستگان و مستمری‌بگیران این سازمان خبر داده بود که امیدواریم تا امروز آقای کاظمی هم مطالباتشان را دریافت کرده باشند.

روی خط 162

کنده‌کاری‌های شهری‌ /‌ هماهنگ نبودن سازمان‌ها و نهادهای مختلف برای حفاری و کندن معابر معمولا مورد اعتراض شهروندان است، این بار این کار در تقاطع گل‌ها و امیرکبیر در شهرک راه‌آهن اتفاق افتاده و شهروندی اعلام کرده است: این تقاطع بنا به عللی حفاری و بعد از انجام امور آسفالت بازگشایی شد، اما بعد از مدت‌ کوتاه مجددا بسته و حفاری صورت گرفته است. چرا هماهنگی بین سازمان‌ها و نهادهای ذی‌ربط صورت نمی‌گیرد؟

دردسرهای موسسات اعتباری ‌/‌ موسسه اعتباری میزان در نیشابور پول‌های مردم را پس نمی‌دهد و ظاهرا ورشکسته شده، این موضوع را یک شهروند نیشابوری مطرح کرده است.

تاخیر در پرداخت سنوات ‌/ ‌ظاهرا کارخانه قند بردسیر کرمان از سال 86 تعطیل شده ولی حقوق و سنوات کارگران این کارخانه پرداخت نشده است، شهروندی از کرمان با اعلام این موضوع گفته است: هیچ‌کس جواب ما را نمی‌دهد و نمی‌دانیم باید به کجا مراجعه کنیم؟

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها