رییس پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ از تعویق اجرای طرح ثبت تخلفات ورود به محدوده زوج و فرد توسط دوربین‌های راهنمایی و رانندگی خبر داد.
کد خبر: ۷۷۳۰۶۷
اجرای طرح ثبت تخلفات محدوده زوج و فرد با دوربین‌ از 22 فروردین

سردار تیمور حسینی در گفت‌وگو با ایسنا، در این باره گفت: برابر اطلاع‌رسانی‌های قبلی قرار بود از اول اسفند ماه امسال تخلف ورود به محدوده زوج و فرد توسط دوربین‌های راهنمایی و رانندگی اعمال قانون شود، اما به دلایل مختلف از جمله افزایش قابل توجه سفرهای درون شهری در این ایام و نیز با هدف احصا و بررسی معایب و ایرادات این سیستم‌ها، قرار بر این شد تا از ابتدای اسفندماه تا 22 فروردین ماه سال آینده این دوربین‌ها به شکل آزمایشی و ارشادی فعالیت کنند.

وی با بیان اینکه از روز شنبه 22 فروردین‌ماه سال 94 تخلف ورود به محدوده زوج و فرد از طریق دوربین‌ها ثبت می‌شود اظهار کرد: تمامی مبادی ورودی زوج و فرد که بالغ بر 200 معبر است به دوربین مجهز شده است و در صورتی که رانندگان غیر مجاز وارد این محدوده شوند 20 هزار تومان جریمه خواهند شد.

سردار حسینی با بیان اینکه فعالیت دوربین‌ها از اول اسفندماه تا 22 فروردین‌ماه سال آینده به شکل ارشادی خواهد بود، خاطرنشان کرد:‌ البته در این مدت عوامل راهنمایی و رانندگی در مبادی ورودی طرح زوج و فرد مستقر شده و مانند قبل در صورت ورود خودروها اقدام به اعمال قانون آن‌ها خواهند کرد.

وی درباره اینکه آیا در روزهای پایانی سال ساعت ورود به محدوده زوج و فرد تغییر خواهد کرد یا خیر گفت: ساعت ورود به محدوده زوج و فرد از ساعت 6:30 صبح تا 19 عصر است و در این ایام تغییری در ساعت زوج و فرد نخواهیم داشت.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها