شرایط در دربی اصفهان عادلانه نبود

فرکی: هم می توانستیم ببریم و هم ببازیم

جام جم ورزشی: سرمربی تیم فوتبال سپاهان اصفهان گفت: امروز 60 دقیقه 10 نفره بازی کردیم و اجازه ندادیم حریف به گل برسد با این حال هم می توانستیم ببریم و هم ببازیم.
کد خبر: ۷۷۲۷۵۶
فرکی: هم می توانستیم ببریم و هم ببازیم

حسین فرکی پس از تساوی یک بر یک مقابل ذوب آهن در نشست خبری گفت: خودمان را برای برد آماده کرده بودیم و شرایطی که در بازی رقم خورد خوب شروع نکردیم و بعد از 15 دقیقه بر بازی مسلط شدیم اما شرایط بازی در 10 دقیقه تغییر کرد و در این 10 دقیقه تمرکزمان بهم خورد و در همین زمان گل مساوی را خوردیم.

وی ادامه داد: نیمه اول هر دو تیم سعی داشتند همدیگر را محک بزنند و به دنبال برد بودند. در نیمه دوم تیم ما 10 نفره شد و آن هم با اشتباه خودمان که چندین مورد حریف را صاحب موقعیت کردیم و با اخراج دروازه‌بان مان کار سخت شد. ذوب آهن حریف قابل احترامی است و شرایط خوبی دارد. با بازیکنان صحبت‌های لازم را بین دو نیمه انجام دادیم و گفتیم 10 نفره هم می‌توانیم پیروز شویم و خیلی از این اتفاق‌ها رقم خورده است. در مجموع 60 دقیقه 10 نفره بازی کردیم و اجازه ندادیم حریف به گل برسد.

فرکی تصریح کرد: همه بازیکنان ما زحمت کشیدند اما دروازه‌بان تیم ما خیلی روز خوبی داشت و دروازه‌بان حریف هم دو سه موقعیت خوب را مهار کرد. هم می‌توانستیم برنده شویم و هم بازنده و در نهایت بازی مساوی شد. برای من روز سختی بود هم دربی را تجربه کردیم و هم 10 نفره شدیم و می‌دیدیم که بازیکنانم چقدر تلاش کردند. این یک امتیاز بیشتر به نفع حریف بود.

حسین فرکی در مورد اینکه از عملکرد تیمش در 4 مسابقه اخیر راضی است یا نه، گفت : از نظر امتیاز گیری نه، حقیقتش این است که هدف گذاری من 12 امتیاز بود ولی وقتی بازی‌ها را مرور می‌کنیم و می‌بینیم که جدا از برد مقابل فولاد اتفاق‌هایی رخ داد که قابل پیش بینی نبود. مقابل استقلال که عملکردمان خوب بود و دیگر باختی که داشتیم روی یک ضربه ایستگاهی و امروز هم شرایط عادلانه نبود اگر عادلانه بود می‌بردیم و از انظر امتیاز گیری راضی نیستم اما اینکه عدالت رعایت نشد قابل قبول است و 4 بازی با 4 مدعی داشتیم که امیدوارم در آینده که بازی با نفت است جبران کنیم و آن بازی هم مسابقه سختی است و باید ادامه بدهیم.

وی در مورد عملکرد مهدی شریفی و از دست دادن موقعیت گلزنی ، گفت: باید تمرین کند و ما هم سعی می‌کنیم کمکش کنیم تا او یک مهاجم خوبی برای تیم ملی شود و سپاهان که جای خودش را دارد و او باید بیشتر تمرین و کار کند تا از فرصت‌های گلزنی‌اش استفاده کند.

سرمربی سپاهان در مورد اخراج رحمان احمدی، گفت: من همیشه گفته بودم که 2 دروازه بان خوب داریم و امروز دیدید که این اعتقادم به ما کمک کرد و وقتی دیدید که رحمان احمدی اخراج شد شهاب گردان دو سه موقعیت خیلی خوب را از حریف گرفت و ممکن است روزی برای شما این اتفاق بیفتد و امروز هم فکر می‌کنم رحمان احمدی اشتباهاتش تاثیرگذار نبوده است و اخراجش هم مقصر خودش نبود مقصر بازیکنی است که راحت توپ را لو می‌دهد و منجر به یک ضدحمله می‌شود و رحمان درست عمل کرد و ضربه سر را بازیکن زد و احمدی کاری نمی‌توانست انجام بدهد و شاید اگر خروج نمی‌کرد گل می‌خوردیم و او باعث شد که ما گل نخوریم و اخراج شد. دو دروازه‌بان خوب داریم و کار سختی پیش رو داریم و ما پیش بینی کرده بودیم که به هر دو دروازه‌بان‌مان نیاز داریم.

فرکی در مورد فضیل موسی‌اف، بازیکن خارجی سپاهان، گفت: این بازیکن چند پسته است و وقتی علی کریمی را نداشتیم از او در هافبک دفاعی استفاده کردیم و بعد از آمدن کریمی او را به سمت راست آوردیم تا کارش را انجام بدهد و حتی هافبک پشت مهاجم یا به عنوان یکی از مهاجمان هم می‌تواند بازی کند و از او راضی هستیم و با تمام وجود بازی می‌کند و دوندگی خوبی دارد و خرید خیلی خوبی داشتیم.

سرمربی سپاهان در مورد نفوذ نکردن وریا غفوری و احسان حاج صفی، گفت: وریا مشکل داشت و از ناحیه شکم درد داشت و یکی دو روز تمرین نکرده بود ولی با اخراج احمدی مجبور شدم حاج صفی را به چپ ببرم به عقب تر ببرمش و متاسفانه این مساله برنامه ما را بهم زد و غفوری هم مقداری مشکل داشت و عبدالله کرمی هم از ناحیه کتف مشکل داشت ولی نمی‌توانستم تعویض کنم و روز سختی را تجربه کردم.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها