شب عاشقانه های بنیامین بهادری در جشنواره موسیقی

بنیامین با عینک آفتابی روی صحنه خواند/عکس

جام جم نوا:‌ گروه «بنیامین موزیک» چهارشنبه 29 بهمن ماه و در هفتمین شب از برگزاری سی امین جشنواره بین المللی موسیقی فجر به خوانندگی بنیامین بهادری میزبان مخاطبانی بود که در روز عشق ایرانی به برج میلاد آمدند.
کد خبر: ۷۷۲۳۷۷
بنیامین با عینک آفتابی روی صحنه خواند/عکس

در ابتدای این کنسرت موسیقی که به فاصله چند ساعت از بازگشت بنیامین بهادری از تور کنسرت اروپایی خود در مرکز همایش های برج میلاد برگزار شد، این خواننده طبق وعده ای که از قبل به طرفداران خود داده بوده علاوه بر اجرای 19 قطعه موسیقایی از منتخب آلبوم های خود قطعاتی را در پاسداشت روز اسپندارمذگان (روز عشق ایرانی) اجرا کرد که اجرای این آثار به دلیل حال و هوای عاشقانه ای که داشت مورد استقبال مخاطبان قرار گرفت.
«آی تو»، «اصلا صداش کردی»، «شناسنامه» و « عاشق شدم» قطعات دیگری بودند که بهادری در این کنسرت برای مخاطبان خود اجرا کرد و گفت: همیشه عده ای بر این باورند که اجرای اول همه کنسرت ها کمی بی انرژی تر از اجرای دوم است اما من امروز باید بگویم که اصلا باور نمی کنم که در اجرای اول هستیم چرا که شما از همین ابتدا برای ما سنگ تمام گذاشتید بنابراین امیدوارم اجرای اولی برای شما ارائه کنیم که هیچ اجرای دومی به پای آن نرسد.
بنیامین در حین اجرای قطعه «عاشق شدم» بود که بالاخره با برداشتن عینک دودی خود وارد فضای اصلی کنسرت شد. او در بین اجرای این قطعه با بازی حرکاتی که نشان از نوازندگی ویولن داشت و البته افکت صدای ویولن تلاش کرد تا به نوعی ادای دینی به رفیق چند ساله خود نیما وارسته در عرصه موسیقی داشته باشد. پیش از این زنده یاد نیما وارسته اجرای بخش تکنوازی ویولن را در کنسرت های بنیامین به عهده داشت.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها