جزئیات جدید از دیدار عون با نصرالله

نصرالله: نظام سوریه هرگز سقوط نخواهد کرد

«سید حسن نصرالله» دبیرکل حزب الله لبنان در بیانیه ای تاکید کرد: قرار است عصر فردا برای گرامیداشت شهدای مقاومت که هرسال این مناسبت عزیز را زنده نگه می داریم، سخنرانی کنم و درخواست و اصرار دارم که عزیزان از تیراندازی هنگام مناسبت ها و سخنرانی ها خودداری کنند.
کد خبر: ۷۷۰۸۳۴
سید حسن نصرالله: لطفا تیراندازی نکنید

به گزارش ایرنا ، در این بیانیه که امروز (یکشنبه) منتشر شد، آمده است : نظر به ممنوعیت های شرعی و قانونی و بویژه آسیب هایی که ممکن است به مردم وارد و یا سبب توهین به این مناسبت بزرگ شود، درخواست و اصرار دارم که همه عزیزان از تیراندازی هنگام برگزاری مناسبت ها و سخنرانی من به طور قاطع خودداری کنند.

دبیرکل حزب الله لبنان همچنین بر ضرورت همکاری کامل همگان برای جلوگیری از این پدیده بویژه همکاری با کسانی که مسئول جلوگیری از تیراندازی در مناسبت ها شده اند، تاکید کرد.

سید حسن نصرالله، پیشاپیش از همه کسانی که به این درخواست او پاسخ مثبت می دهند و به آن پایبند می مانند، تشکر و قدردانی کرده است.

قرار است عصر فردا (دوشنبه) مراسمی برای گرامیداشت رهبران و فرماندهان شهید مقاومت اسلامی لبنان « سید عباس موسوی»، « راغب حرب» و « حاج عماد مغنیه» در مجمع سیدالشهداء (ع) در ضاحیه جنوبی بیروت برگزار شود.

براساس این گزارش، در مراسم و مناسبت های مختلف ازجمله ، تحویل سال ،عزاداری و ازدواج و سخنرانی های مهم، شهروندان لبنانی مبادرت به تیراندازی می کنند که تاکنون منجر به کشته یا زخمی شدن شماری از مردم شده است.

در سخنرانی شنبه شب « سعدالحریری» رییس حزب جریان المستقبل به مناسبت دهمین سالگرد ترور پدرش « رفیق الحریری» نخست وزیر اسبق لبنان ، هواداران این حزب در منطقه « طریق الجدیده» بیروت مبادرت به تیراندازی گسترده کردند.

« اشرف ریفی»وزیر دادگستری لبنان از دادستانی این کشور خواستار تعقیب و مجازات کسانی شد که هنگام سخنرانی سعد الحریری مبادرت به تیراندازی کرده اند. (ایرنا)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها