فرهنگسرای ملل برگزار می کند

سلسله نشست های کانون ادبی «باران شعر»

همسران جانبازان قطع نخاعی آسایشگاه جانبازان ثارالله، در ویژه برنامه ای با عنوان "همسران ماه" از سوی فرهنگسرای ملل، 26بهمن تجلیل می شوند.
کد خبر: ۷۷۰۲۳۹
تجلیل از 30 همسر جانباز قطع نخاعی در فرهنگسرای ملل

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از روابط عمومی مدیریت فرهنگی هنری منطقه یک شهرداری تهران، اساس و مبنای برگزاری این مراسم بر طبق فرمایشات مقام معظم رهبری است که فرموده اند:«من به این خانمها عرض بکنم؛ پرستاران و همسران و کسانی که پروانه‌وار گرد جانباز قطع نخاعی، جانباز گردنی میچرخند، برای اینکه آسایش او را فراهم کنند، ادامه‌ زندگی راحت او را ممکن کنند. واقعاً از همه‌ این همسران محترم، صمیمانه و از ته دل تشکر می کنم. این خانمها بدانند که اجر آنها در خدمت صادقانه و با روی خوش به این جانباز، یکی از بزرگترین ایثارهاست، یکی از برجسته‌ترین جهادهاست؛ پیش خدای متعال اجرهای بزرگ دارد».طراحی و اجرا می شود.

این برنامه که با هدف پاسداشت ارزشهای دفاع مقدس و احترام و قدردانی از همسران جانبازان و معرفی انان به جامعه به عنوان الگوها و اسوه های صبر و عاطفه برگزار می شود، از 30 همسر جانباز طی مراسمی با حضور خانواده های جانبازان، مدیران سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، مسئولین و پرستاران آسایشگاه ثارالله و مسئولین شهرداری منطقه یک در فرهنگسرای امام تجلیل بعمل می آید.

در این مراسم از همسران جانباز خیریه کردی، عزت باقرصاد، عفت رحمتی، فاطمه گلستانی ، زهرا ایزدی محمد، طاهره الله کرمی، رفعت احمدزاده، معصومه یوسفی، شهلا ناصرگلو، فاطمه توکلی، خانم امیری، مهری کاکائی نژاد، توران آجرلو، مریم نوردمری، زهرا سادات دربندی، معصومه بیت الهی و... قدردانی می شود.

این مراسم یکشنبه 26 بهمن ماه ساعت 16 در فرهنگسرای امام به نشانی: خیابان باهنر، بین سه راه یاسر و جماران، خیابان امیر سلیمانی ، فرهنگسرای امام برگزار می شود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها