همه ترانه هایی که مازیار فلاحی در جشنواره خواند

مازیار فلاحی صحنه را به مرتضی پاشایی سپرد/تصاویر

همه ترانه هایی که فریدون در جشنواره خواند را بشنوید

جشنواره موسیقی با پاپ شروع کرد/تصاویر

جام جم نوا: هرچند برنامه‌های سی‌امین جشنواره‌ بین‌المللی موسیقی فجر طبق برنامه قرار بود، از جمعه 24 بهمن آغاز شود، اما عملا با اجرای کنسرت‌های پاپ فریدون آسرایی و مازیار فلاحی در مرکز همایش‌های برج میلاد، 23 بهمن کلید خورد.
کد خبر: ۷۶۹۹۷۱
جشنواره موسیقی با پاپ شروع کرد/تصاویر

فریدون آسرایی که با 20 دقیقه تأخیر حدود ساعت 18:30 روز پنجشنبه بر جایگاه حاضر شده بود، خطاب به حاضرانی که برخلاف مخاطبان بیشتر اجراهای پاپ، تنها جوانان و نوجوانان را شامل نمی‌شدند، خوشحالی خود را از این‌که در افتتاحیه‌ جشنواره موسیقی فجر به روی صحنه رفته است، ابراز کرد.
آسرایی در این شب، آثاری آشنا چون «عشق یعنی...»، «گل نازم»، «نگاه تو قلبمو برده»، «طاقت بیار»، «خودت آرامشم بودی» و «مجنون توام» را برای حاضران خواند. او همچنین با اشاره به باران روزهای اخیر تهران، ترانه‌ «کبوتر» را با موضوع جانبازان جنگ، اجرا کرد. ضمن آن‌که با اشاره به این‌که تنها یک‌بار، یک ترانه‌ی منفی را اجرا کرده که از آن پشیمان است، قطعه‌ «پشیمونی» را با همراهی علاقه‌مندان به صدایش، در این شب اجرا کرد.
آسرایی ضمن تشکر از مسئولان جشنواره موسیقی و فامیل های خود که به این کنسرت آمده بودند، تصریح کرد: اگر تا به اینجا ما را حلال کردید برای ما دست بزنید و بگذارید نانی که می خوریم حلال باشد. البته من یک سری فامیل هم امشب به کنسرت آورده ام که از همگی آنها تشکر می کنم. به ویژه آقا معین عزیز که ساعت ها زیر باران ماند و من از شما می خواهم تا یک تشویق ویژه برای او انجام دهید.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها