الجیش قطر حریف نفت تهران در مرحله پلی‌آف لیگ قهرمانان آسیا شد.، دور دوم مرحله پلی‌آف لیگ قهرمانان آسیا 2015 با برگزاری هفت مسابقه برگزار شد که در یکی از این مسابقات الجیش قطر با نتیجه 2 بر یک از سد النهدای عمان گذشت تا حریف نفت تهران در دور سوم مرحله پلی‌آف شود. دیدار تیم‌های نفت و الجیش ساعت 18 روز سه‌شنبه، بیست‌وهشتم بهمن در ورزشگاه آزادی تهران برگزار می‌شود.
کد خبر: ۷۶۹۷۴۳

علاوه بر این، در دور دوم پلی‌آف لیگ قهرمانان آسیا این نتایج نیز به دست آمد: هانوی ویتنام 4 ـ پرسیب باندونگ هند صفر، گوانگژو چین 3 ـ واریورز سنگاپور صفر، چونبوری تایلند 4 ـ کیچی هنگ‌کنگ یک، بانکوک گلاس تایلند 3 ـ جوهور دارول تعظیم مالزی صفر، الجیش قطر 2 ـ النهدای عمان یک، قادسیه کویت یک ـ الوحدت اردن صفر، السد قطر صفر ـ ریفای بحرین صفر (پیروزی 11 بر 10 السد در ضربات پنالتی)/ سایت AFC

پیروزی تیم ملی فوتسال برابر اسلوونی

تیم ملی فوتسال ایران سه‌شنبه شب در نخستین مسابقه دوستانه خود مقابل اسلوونی با نتیجه 4 بر 2 به پیروزی رسید.

شاگردان خسوس کاندلاس که برای برگزاری اردویی تدارکاتی و دو مسابقه دوستانه با اسلوونی به این کشور سفر کرده‌اند، در نیمه نخست این دیدار به پیروزی 2 بر صفر رسیدند. مهدی جاوید، حمید احمدی، فرهاد توکلی و قاسم عروجی چهار گل ایران را در این مسابقه وارد دروازه اسلوونی کردند./ سایت فدراسیون

هشدار به کهکشانی‌ها

تاریخ دیدار برگشت بارسلونا و رئال مادرید (ال‌کلاسیکو) در حالی از سوی کمیته برگزاری مسابقات لیگ باشگاهی اسپانیا (لالیگا) مشخص شد که مدیران رئال همچنان در شوک شکست سنگین در شهرآورد مادرید هستند. براساس برنامه اعلام شده رئال مادرید و بارسلونا در هفته بیست و هشتم لالیگا در حالی در نیوکمپ به مصاف هم می‌روند که دیدار رفت در ورزشگاه سانتیاگو برنابئو 3 بر یک به سود رئال مادرید به پایان رسید.

زمان دیدار برگشت دو تیم در حالی اعلام شده است که رئالی‌ها هفته گذشته و در شهرآورد مادرید در عین ناباوری 4 بر صفر مغلوب آتلتیکو شدند و هنوز هم در شوک این شکست هستند.

در این‌باره فلورنتینوپرس، رئیس باشگاه رئال در تمرین روز سه‌شنبه تیمش حاضر شد و یک ساعت را در زمین تمرین سپری کرد و با بازیکنان و کادر فنی صحبت کرد. او به بازیکنان گفت: از شما می‌خواهم همان تیمی باشید که قبلا بودید. یک میلیون نفر از شما حمایت می‌کنند.‌‌/‌‌ فارس

تیم‌های ضعیف آسیا در مقدماتی جام جهانی

قرعه‌کشی مرحله اول مسابقات جام ‌جهانی ۲۰۱۸ روسیه در مقر کنفدراسیون فوتبال آسیا برگزار شد و طی آن 12 کشور آسیایی رقبای خود را در مرحله مقدماتی مشترک جام ملت‌های آسیا 2019 و جام ‌جهانی 2018 روسیه شناختند. تیم‌های درجه چندم هند، سری‌لانکا، یمن، کامبوج، چین تایپه، تیمور شرقی، نپال، ماکائو، پاکستان، مغلوستان، برونئی و بوتان در این قرعه‌کشی در مقر کنفدراسیون فوتبال آسیا حضور داشتند.

براساس قرعه‌کشی انجام شده در این مرحله، هند ـ نپال، یمن ـ پاکستان، تیمور شرقی ـ مغولستان، کامبوج ـ ماکائو، تایوان ـ برونئی و سریلانکا ـ بوتان فروردین ماه طی دو دیدار رفت و برگشت به مصاف هم می‌روند تا شش برنده به جمع 34 تیم دیگر راه یابند. دور دوم این رقابت‌ها از خرداد سال آینده و با حضور 40 تیم آغاز خواهد شد.‌‌/‌ ‌ سایت AFC

بایرن در چین اردو می‌زند

تیم فوتبال بایرن مونیخ آلمان تابستان سال آینده برای برگزاری چند مسابقه به چین می‌رود. این باشگاه که سال گذشته نیز دفتری را در آمریکا افتتاح کرد، با برگشت سرمایه بیش از نیم میلیارد یورو در فصل قبل، ثروتمندترین باشگاه فوتبال آلمان است.

یورگ واکر، عضو هیات اجرایی باشگاه بایرن مونیخ در این باره گفت: درست همان کاری را که سال گذشته در آمریکا انجام دادیم، قرار است در تور چین اجرا کنیم.

احتمالا در چین چند مسابقه در شهرهای پکن و شانگهای برگزار خواهیم کرد. چین 170 میلیون هوادار فوتبال دارد که تقریبا 90 میلیون نفرشان طرفدار بایرن مونیخ هستند. این کشور ظرفیت بالایی در فوتبال دارد.

بایرن مونیخ تنها تیم آلمانی نیست که چشم به بازار آسیا دوخته است. پیش از این بورسیا دورتموند نیز دفتری در سنگاپور راه‌اندازی کرده بود. بنابراین گزارش تعدادی از باشگاه‌های بزرگ آلمان از جمله بایرن مونیخ، هامبورگ و شالکه در چند فصل اخیر اردوهای زمستانی خود را از کشورهای اسپانیا، پرتغال و ترکیه به آسیا و کشورهایی مثل قطر و دبی منتقل کرده‌اند./ ایرنا

معرفی 4 نامزد نهایی ریاست فیفا

اسامی چهار نامزد ریاست فدراسیون بین‌المللی فوتبال(فیفا) قطعی و اعلام شد. جوزف سپ بلاتر (سوئیس)، شاهزاده علی بن آل‌حسین (اردن ـ معاون کنونی فیفا)، لوئیس فیگو (پرتغال) و مایکل ون پراگ (رئیس اتحادیه فوتبال هلند) چهار نامزد تائید شده برای احراز پست ریاست فیفا هستند.

این چهار نامزد به تائید نهاد حاکم بر فوتبال جهان و کمیته بررسی اخلاقی رسیده‌اند. بلاتر، رئیس کنونی فیفا، از سال 1988 این مسئولیت را بر عهده دارد ولی این اواخر اتهامات فساد در سازمان وی را تحت‌الشعاع قرار داده است.

کنفدراسیون‌های فوتبال آسیا و آفریقا رسما اعلام کرده‌اند از بلاتر حمایت می‌کنند، اما کنفدراسیون فوتبال اروپا موضع مخالف نسبت به بلاتر دارد. انتخابات ریاست فیفا هشتم خرداد سال آینده برگزار می‌شود./ سایت فیفا

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها