محمدحسن سرابیان گفت: رسیدگی به شکایتهای مردمی از طریق پیامک فعال است و به تمامی پیامهای ارسالی در اسرع وقت رسیدگی میشود. وی افزود: شکایتها از سراسر کشور به این سامانه پیامک ارسال شده، کارشناسان اداره کل نظارت و هماهنگی گشتهای مشترک سازمان تعزیرات نیز آنها را به مدیرکل استان مربوط ارسال میکنند و به محض ارسال نامه به استان، این امر از طریق پیامک به فرد شاکی اطلاع داده میشود. سرابیان اظهار کرد: اداره کل استانی پس از رسیدگی به شکایت نتیجه را به اداره کل نظارت و هماهنگی گشتهای مشترک سازمان تعزیرات حکومتی ارسال میکند و پس از آن نتیجه رسیدگی به شکایت از طریق سامانه پیامکی به اطلاع فرد شاکی میرسد. وی خاطرنشان کرد: البته برخی از شکایتهای واصله همچون برخورد با سد معبر در حوزه کاری سازمان تعزیرات حکومتی نیست و باید به شهرداری گزارش شود.
در یادداشتی اختصاصی برای جام جم آنلاین مطرح شد
در یادداشتی اختصاصی برای جام جم آنلاین مطرح شد
عضو دفتر حفظ و نشر آثار رهبر انقلاب در گفتگو با جام جم آنلاین مطرح کرد
حجتالاسلام دکتر حسن رضاییمهر، استاد سطوح عالی حوزه علمیه قم از مهمترین نقش رئیس مکتب جعفری میگوید