سخنگوی سازمان آتش‌نشانی شهرداری تهران از وقوع آتش‌سوزی بزرگ کارخانه فیلترسازی در جنوب پایتخت خبر داد.
کد خبر: ۷۶۸۵۰۰
کارخانه فیلترسازی در آتش سوخت

سید جلال ملکی گفت: ساعت ۷:۴۲ صبح یکشنبه وقوع آتش‌سوزی بزرگ در یک انبار و کارخانه فیلترسازی به سامانه ۱۲۵ اطلاع داده شد که به دنبال آن با توجه به گزارش اولیه از شدت حریق، ستاد فرماندهی آتش‌نشانان چندین ایستگاه را به محل حادثه واقع در خیابان فدائیان اسلام بعد از بزرگراه آزادگان اعزام کرد.

وی با اشاره به حضور گسترده آتش‌نشانان و تیم امداد و نجات در محل حادثه، افزود: پس از حضور عوامل آتش‌نشانی در محل حادثه، مشاهده شد که حریق در سه سوله مسقف رخ داده است که از میان این سه سوله، دو سوله به صورت کاملا شعله‌ور هستند.

ملکی با بیان اینکه این سه سوله مجموعا بیش از هزار و ۵۰۰ متر مربع مساحت داشت، گفت: آتش‌نشانان از چندین محل عملیات خود را برای اطفای حریق آغاز کرده و پس از مدتی موفق به مهار و اطفای کامل حریق و شعله‌های آتش شدند.

وی با اعلام اینکه خوشبختانه این حادثه مصدوم و فوتی نداشت، افزود: برآورد اولیه کارشناسان آتش‌نشانی نشان می دهد، این حادثه خسارت مالی فراوانی را بر جای گذاشته است.

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی شهرداری تهران گفت: هم اکنون کارشناسان بازیابی در حال بررسی علت وقوع حادثه هستند، این در حالی است که لکه‌گیری شعله‌های آتش نیز همچنان ادامه دارد.(مهر)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۱
امید به زندگانی
Iran, Islamic Republic of
۱۴:۰۵ - ۱۳۹۳/۱۱/۱۹
۰
۰
سخنگوی آتش نشانی انشاله هیچ پیر مرد 50 ساله ای فوت نكرده باشد

نیازمندی ها