شما هر روز چقدر بابت خرید روزنامه پول می پردازید؟ چند تا روزنامه را می توانید بخرید؟ چند تا از آن روزنامه ها را فرصت می کنید، بخوانید؟ بیشتر مشتری کدام روزنامه هستید؟ اگر از شما بپرسند آیا دلتان می خواهد بدانید روزنامه های دیگر چه نوشته اند احتمالا سرتکان می دهید و می گویید «کاشکی ممکن بود ...» ما از آرزوهای شما خبر داریم و به همین علت می خواهیم به جای تان، هر روز همه روزنامه ها را بررسی کنیم و جالب ترین خبرهای شان را برای تان دستچین کنیم و به نقل از آن روزنامه ها در ستون « یواشکی روزنامه ها» بنویسیم.
کد خبر: ۷۶۷۹۶۳
تغییرات در قرآن کریم و تخریب کعبه تصمیم جدید تروریستهای داعش

بی محلی روحانی به افراطیون و حامیان فتنه در اصفهان

روزنامه کیهان نوشت:رئیس جمهور در جریان سفر به اصفهان حاضر به دیدار با افراطیون مدعی اصلاحات نشد.

به نوشته سایت اصلاح‌طلب «انتخاب خبر» ملاقات نکردن روحانی با اصلاح‌طلبان با ناخرسندی و گلایه این طیف مواجه شده است.

فضل‌الله صلواتی با بیان اینکه قبلاً توانسته بوده با روحانی در تبریز ملاقات کند، می‌گوید در این سفر نتوانستم با رئیس جمهور دیدار خصوصی داشته باشم.

وی از این که روحانی سفرش را به خاطر ملاقات با اصلاح‌طلبان به تأخیر نیانداخت، ابراز ناخرسندی کرد.

همزمان سایت امید- وابسته به بنیاد امید ایرانیان- عارف به انتقاد از روحانی پرداخت که چرا در سفر اصفهان از منتظری و طاهری حتی اسم هم نبرده است. این دو از حامیان افراطیون و فتنه‌گران در اصفهان بودند. امید مدعی شد یاد نکردن از منتظری و طاهری موجب تکدر خاطر شده است و اینکه «انتظار بود روحانی با اسم بردن از آن دو موجب رفع سوء تفاهم‌های پیش آمده شود.»!

پورمحمدی: دولت در جایگاه رفع حصر نیست

کیهان آورده:وزیر دادگستری گفت دولت در جایگاه رفع حصر نیست و بحثی هم دراین‌باره در دولت نشده است.

پورمحمدی در نشست «طلبه‌های انقلابی» با بیان اینکه فتنه‌گران از غروب روز انتخابات 24 خرداد خود را نشان دادند و در خط دیگری قرار گرفتند، در مورد احتمال رفع حصر سران فتنه اظهار داشت: در دولت بحثی و نظری در مورد شکستن حصر صورت نگرفته است.

وی افزود: هیچ‌گاه در دولت و شورای امنیت ملی این موضوع مطرح نشده است و دولت در جایگاهی نیست که در این موضوع تصمیم‌گیری کند.

وزیر دادگستری گفت: دولت مطابق منویات مقام معظم رهبری عمل می‌کند.

همزمان سیدرضا اکرمی رئیس شورای فرهنگی نهاد ریاست‌جمهوری و مشاور روحانی در برنامه شناسنامه گفت: حصری که انجام گرفته قانونی و شرعی است و من با تمام وجود آن را پذیرا هستم و مقام معظم رهبری روی دشمن حساسند و باید هم باشند. آمریکا و اروپا و ارتجاع عرب نسبت به انقلاب ما طمع دارند ما باید نسبت به آنها حساس باشیم و کاری نکنیم که دشمن در اندیشه و عمل ما زاویه ببیند باید دشمن را با تمام وجود محکوم کنیم.

وی اضافه کرد: برخی هواداران موسوی شعار نه غزه نه لبنان جانم فدای ایران می‌دهند. من به آقای دکتر آخوندی گفتم که به میرحسین بگو این شعارها یعنی چی ما همچین چیزی نداریم، ما فلسطین را به عنوان کار استراتژیکی داریم نه به عنوان تاکتیک و این حرف‌ها نمی‌شود وی در پاسخ به این سوال که چرا با آقای روحانی برای ثبت‌نام انتخابات سال 92 به وزارت کشور رفتید اما قبلا با آقای هاشمی نرفتید؟ گفت: من با آقای روحانی واقعا مثل دو برادر هستیم ما را کنار آقای هاشمی نگذارید. آقای هاشمی شخصیتی است که ما برایشان دعا می‌کنیم و امیدواریم که ایشان را از خطاها مصونیت عنایت کند ولی با آقای روحانی خیلی صمیمیت داریم.

یادآور می‌شود رهبر معظم انقلاب در دیدار اعضای هیئت دولت تصریح کرده بودند فتنه خط قرمز نظام است و با موضوع جناح‌بندی‌های سیاسی متفاوت است و اعضای دولت نیز باید به تعهدی که دراین‌باره در روز رأی اعتماد به مجلس داده‌اند پایبند باشند

اعتراض وزیر علوم به گسترش بی‌رویه دانشگاه آزاد

روزنامه کیهان نوشت:وزیر علوم خواستار نظارت‌پذیری و مهار گسترش بی‌رویه دانشگاه آزاد شد.

دکتر فرهادی در جلسه رؤسای دانشگاه‌های استان اصفهان گفت: در سال‌های گذشته دانشگاه آزاد اسلامی یک گستردگی بی‌حد و حصر پیدا کرد که باید آن را سامان داد.

وی افزود: مسئولان دانشگاه‌ها در گذشته در جلسات و ساماندهی رشته‌ها و پذیرش‌ها شرکت نمی‌کردند، اما اکنون تمکین کرده‌اند و جلساتی برای بررسی ظرفیت و رشته‌های این دانشگاه در حال برگزاری است.

فرهادی با بیان اینکه رشته‌ها و ظرفیت‌های دانشگاه آزاد اسلامی توسط شورای عالی گسترش بررسی می‌شود، گفت: باید ظرفیت پذیرش دانشگاه آزاد با شورای گسترش هماهنگ باشد و توسط این نهاد بررسی شود.

راه‌اندازی واحدهای آموزشی نامحدود در مناطق مختلف و شهرهای کوچک حتی در سطح دکترا بدون کمترین امکانات آموزشی و تأمین استاد، یکی از انتقادهای جدی به مدیریت دانشگاه آزاد می‌باشد به نحوی که اخیراً اعلام شد این دانشگاه قرار است 5 هزار دکترای جدید بر ظرفیت 7 هزار نفری خود اضافه کند!

برخی متولیان دانشگاه آزاد 2 سال پیش درصدد بودند به اسم وقف، این دانشگاه 250 هزار میلیارد تومانی را ملک شخصی خود قلمداد کنند که به ثمر نرسید.

در عین حال تغییر دولت و روی کارآمدن وزیر و سرپرست افراطی (قبل از فرهادی) برخی سیاست‌های غلط گذشته در دانشگاه آزاد احیا شده است. واگذاری مرکز اسناد دانشگاه به یک عنصر هتاک علیه امام و نظام، از جمله افتضاحات پدید آمده بود که با اعتراضات انجام گرفته، فرد یاد شده برکنار شد. هم اکنون روزنامه این دانشگاه توسط یکی از بازداشتی‌های فتنه اداره می‌شود.

تایمز اسرائیل: انتقام ایران و حزب‌الله بسیار دقیق بود

کیهان نوشت:«حمله به نظامیان اسرائیل در مرزهای لبنان، نشانه گسترش شبکه سلولی حزب‌الله لبنان است که آیت‌الله خامنه‌ای خواسته بود.»

روزنامه صهیونیستی تایمز آو اسرائیل در تحلیلی که به عملیات حزب‌الله در مزارع شبعا (به تلافی حمله اسرائیل به قنیطره) اختصاص داشت، این ماجرا را نمونه‌ای از جنگ پنهان ایران توصیف کرد و نوشت اکنون شبکه‌ای پیچیده برای جنگ ایجاد شده است.

این روزنامه می‌نویسد: یعلون وزیر دفاع اسرائیل کاملاً از حضور یک فرمانده ایرانی در کنار کاروان حزب‌الله در قنیطره سوریه آگاه بود. هلی‌کوپتر اسرائیلی این کاروان را هدف گرفت و فرمانده ایرانی و پسر مغنیه از جمله کشته شدند.

به نوشته تایمز اسرائیل ژنرال قاسم سلیمانی، فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، برای تسهیل عملیات انتقامجویانه سریع، دو نفر از فرماندهان خود را به لبنان اعزام کرد. حمله تلافی‌جویانه حزب‌الله، روز 28 ژانویه 2015 (8 بهمن 1393) صورت گرفت، زمانی که حزب‌الله پنج موشک هدایت شونده ضد تانک به یک واحد گشت‌زنی نظامی اسرائیل شلیک کرد. هدف این حمله، یعنی سربازان اسرائیلی، و نیز مکان حمله در امتداد جناح غربی مرز مورد اختلاف دو طرف، به دقت انتخاب شده بودند.

تایمز می‌افزاید: قاسم سلیمانی تقریباً در همان زمان بر سر مزار جهاد مغنیه زانو زده بود و قرآن می‌خواند. او به جهاد و پدرش عماد مغنیه، که در فوریه سال 2008 میلادی (بهمن ماه 1386) کشته شد، بسیار نزدیک بود. این حرکت، در میان تنش‌های منطقه‌ای جاری، همچنین این موضوع را برجسته می‌سازد که چگونه گرایش‌های مذهبی و قومی به جای گرایش‌های ناسیونالیستی، پیوندهای منطقه‌ای را شکل می‌دهند. نویسنده مقاله تایمز اسرائیل، گروه حزب‌الله لبنان را یک عامل نفوذ ایران در آن منطقه دانسته و می‌افزاید: آیت‌الله علی خامنه‌ای در سال 1990 گفته بود که نیروی قدس مأموریت دارد سلول‌های حزب‌الله را در سراسر جهان ایجاد کند.

نویسنده مقاله خاطرنشان کرد: در حالی که نفوذ ایران در منطقه افزایش می‌یابد، نگرانی اصلی از تجدید مناسبات بین حزب‌الله و سازمان‌های فلسطینی است. تلاش اخیر ایران برای ترغیب حماس به پشتیبانی از حزب‌الله، علیرغم درگیری بین شیعیان و سنی‌ها، اسرائیلی‌ها را بیش از همیشه به خطر می‌اندازد.

این روزنامه حزب‌الله را بازوی انقلاب ایران در منطقه شامات دانسته که در عین حال هویت لبنانی خود را حفظ کرده است.

حذف نقش آل سعود در 11 سپتامبر از اسناد محرمانه کنگره آمریکا

روزنامه کیهان نوشت:28 صفحه از پرونده‌های حساس امنیت ملی آمریکا با موضوع نقش دولت عربستان در حوادث تروریستی عربستان حذف شده است!

روزنامه فرانسوی فیگارو در گفتگو با باب گراهام سناتور پیشین آمریکایی نوشت: بخش‌هایی از گزارش کنگره آمریکا درباره عملیات تروریستی 11 سپتامبر سال 2001 حذف و بایگانی شده است. به گزارش فیگارو محتوای این صفحات حذف شده به نقش سازمان‌های سعودی در حملات تروریستی مربوط می‌شود. سناتور گراهام اطمینان دارد که دولت سعودی از تروریست‌ها پشتیبانی مالی می‌کرده است.

فیگارو می‌نویسد: در زیرزمین ساختمان کنگره آمریکا اتاق حفاظت شده‌ای قرار دارد که کمیته اطلاعات و امنیت مجلس نمایندگان مدارک فوق محرمانه را در آن نگهداری می‌کند. یکی از این مدارک، پرونده‌ای 28 صفحه‌ای درباره «برخی موضوعات و بحث‌های حساس امنیت ملی» است.

این صفحات که به نقش دولت عربستان سعودی در سوء قصدهای 11 سپتامبر سال 2001 می‌پردازد، از گزارش مفصلی بیرون کشیده شده که کمیته اطلاعات و امنیت سنا به ریاست باب گراهام، سناتور دموکرات، تهیه کرده بود. اما در سال 2002، هنگام انتشار گزارش، باب گراهام متوجه می‌شود که دولت جرج بوش، 28 صفحه از آن را با اتکا به «دلایل امنیت ملی» حذف و بایگانی کرده است.

این گزارش می‌افزاید: از آن زمان به بعد، به رغم تلاش‌های باب گراهام و بسیاری دیگر از شخصیت‌های سیاسی، انتشار این بخش از پرونده 11 سپتامبر پیوسته به تعویق افتاده است.

باب گراهام سناتور پیشین ایالت فلوریدا به روزنامه فیگارو می‌گوید: «این گزارش، شرکت مستقیم دولت سعودی را در تأمین هزینه مالی سوء قصدها ثابت می‌کند. ما می‌دانیم که چند تن از 19 تروریست، از سوی سازمان‌های سعودی و همچنین توسط دولت سعودی پشتیبانی مالی می‌شدند.»

باب گراهام اعتقاد دارد که منتشر نکردن صفحات حذف شده به ضرر امنیت ملی است و نه انتشار آن. او می‌گوید: «سعودی‌ها می‌دانند که چه کرده‌اند و نیز می‌دانند که ما می‌دانیم. مسئله اصلی اینست که آنها واکنش و پاسخ ما را چگونه تفسیر می‌کنند. از نظر من، کاملاً مشخص است که ما نشان داده‌ایم که سعودی‌ها هر کار بکنند، مجازات نخواهند شد. در نتیجه، آنها حمایت از القاعده و اخیراً نیز پشتیبانی اقتصادی و ایدئولوژیک از گروه داعش را ادامه دادند.»

به گفته باب گراهام «آمریکا از دیدن حقایق سر باز می‌زند و همین است که به موج جدید افراط و تندروی دامن زده است.»

به گزارش فیگارو یکی دیگر از نمایندگان کنگره که صفحات حذف شده گزارش را خوانده، گفته است: «تنها سؤال واقعی اینست که بدانیم آن اقدامات تروریستی در چه سطحی تأیید شده بود، توسط خاندان سلطنت یا در سطح پایین‌تر؟»

شکایت دیوان محاسبات به دستگاه قضایی از ابلاغیه روحانی

روزنامه خراسان نوشت:در حالی که بر اساس مصوبه شورای عالی اداری در تاریخ 20 فروردین ماه سال جاری مقرر شده بود صدور احکام بازنشستگی پیش از موعد ممنوع شده و موارد استثنا تنها به پیشنهاد معاونت توسعه مدیریت و سرمایه انسانی رییس ‌جمهور و با تایید شخص رییس‌ جمهور قابل اجرایی شدن باشد، دیوان محاسبات کشور از این ابلاغیه حجت الاسلام روحانی به دلیل مغایرت آن با قانون بودجه امسال، به دستگاه قضایی شکایت کرده است که منجر به ابطال این ابلاغیه طی روزهای اخیر شده است.

دلواپسان: بوی توافق می‌آید

روزنامه ایران نوشت:دلواپسان هسته‌ای معتقدند بوی توافق می‌آید. روزنامه ارگان این دلواپسان نوشت: «شواهد متعدد نشان‌دهنده این است که یک جریان خاص در کشور قصد دارد ظرف هفته آینده – احتمالاً در حاشیه مذاکرات مونیخ- توافق سیاسی با گروه 1+5 را نهایی و علنی کند». «وطن امروز» که از حامیان دیپلماسی هسته‌ای دولت سابق است در سرمقاله خود افزود: «رئیس جمهوری شخصاً حمله به منتقدان دیپلماسی هسته‌ای را به نحو بی‌سابقه‌ای تشدید کرده است. لحن و عبارات آقای رئیس جمهوری به گونه‌ای است که نشان می‌دهد ایشان اراده کرده است به هر قیمت ممکن یک توافق هسته‌ای به دست بیاورد». این روزنامه همچنین مدعی شد: «امریکایی‌ها پذیرفته‌اند ایران با حدود 9000 سانتریفیوژ ولی به اندازه 6000 سو غنی‌سازی کند». علاوه بر این، دیروز گروهی مقابل وزارت خارجه تجمع کردند. فردی که خود را دبیر اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانشجویان مستقل معرفی می‌کرد ضمن انتقاد از قدم زدن ظریف و کری و تشبیه آن به «پیاده روی با شیطان بزرگ» در گفت‌و‌گو با تسنیم هدف تجمع‌کنندگان را «تغییر رفتار و مسیر» دیپلمات‌های هسته‌ای عنوان کرد.

میلیاردرهایی که پشت‌پرده تحریم‌های ایران هستند

ایران نوشت:نشریه امریکایی «نیشن» با انتشار گزارشی به حضور پشت‌پرده دو تن از معروف‌ترین میلیاردرهای امریکایی در موضوع طرح تصویب تحریم‌های تازه علیه ایران اشاره کرده است. به گزارش «خرداد»، این نشریه لیبرال امریکایی با اشاره به حضور پررنگ لابی‌های رژیم اسرائیل در موضوع وضع تحریم‌های تازه علیه ایران که از سوی نمایندگان تندرو امریکایی در کنگره مطرح شده می‌نویسد: «از زمانی که لابی موسوم به «پروژه اسرائیل» در دو سال و نیم گذشته موضوع لزوم تشدید تحریم‌ها علیه ایران را مطرح کرده بود و «جاش بلاک» سخنگوی آیپک نیز این موضوع را به طور علنی اعلام کرد. اسناد محرمانه نشان می داد که دو تن از میلیاردرهای امریکایی پشت پرده سناریوی آغاز شده علیه دولت اوباما هستند.

درخواست اصلاح جمله «یارانه، پول امام زمان است»

روزنامه ایران نوشت:آیت‌الله «سید یوسف طباطبایی‌نژاد» در دیدار رئیس‌جمهوری با طلاب و علمای اصفهان اختصاص یارانه‌ها را برای اقشار کم درآمد جامعه و فقرا دانست و خواستار توقف پرداخت یارانه به قشر پردرآمد شد. آیت‌الله طباطبایی‌نژاد افزود: دولت احمدی‌نژاد با چاپ پول بی‌پشتوانه، آب را به پول ملی ما بست و کار را به جایی رساند که پول ما از پول افغانستان و عراق هم کم ارزش‌تر شد. آقای روحانی! سخن غلط احمدی‌نژاد را که می‌گفت، «یارانه، پول امام زمان است» اصلاح کنید.

مسئول تخلف رحیمی کیست؟

ایران آورده:غلامحسین کرباسچی دبیرکل حزب کارگزاران سازندگی با بیان اینکه تخلف رحیمی مربوط به یک فرد خاص نیست بلکه این تخلفات دامن تمام مسئولان دولت گذشته و حتی حامیان آنها را می‌گیرد، افزود: «در پرونده شهرداری تهران در زمان بنده هر چند برای اغلب مدیران پرونده‌سازی شد و حتی به صورت موقت از مسئولیت عزل شدند اما در نهایت بنده مسئولیت همه تخلفات را به گردن گرفته و همه افراد زیرمجموعه شهرداری تهران تبرئه شدند که قطعاً این روش درست در مدیریت است و اگر اتفاقی افتاده باشد بالاترین فرد مسئول بوده و باید پاسخگو باشد.»

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی فردی طلبه است

روزنامه جمهوری اسلامی نوشت:حجت الاسلام پورمحمدی وزیر دادگستری گفت: وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی فردی طلبه و فرزند آیت‌الله جنتی، مبارز سیاسی و مسئولیت‌هایی را در نظام داشته و اکنون در مقام وزیر قرار گرفته است و نمی‌توان به این چنین فردی بگوییم تعلقات اسلامی و انقلابی نداری. به گزارش «انتخاب». وی همچنین در پاسخ به این سوال که موضع دولت درخصوص حوادث 88 چه خواهد بود و چرا برخی از اعضای کابینه طرفدار موسوی بودند، گفت: تا عصر روز 24 خرداد خبری نبود و غیر از این مسئولان 13 میلیون در انتخابات شرکت کرده و به موسوی رای داده‌اند و نمی‌توان هر کسی که به موسوی و کروبی رای داده است را فتنه گر بخوانیم. وی با بیان اینکه نباید به برخی مباحث دامن زد که این کار اختلافات را بیشتر و دشمن را با انگیزه‌تر برای دخالت می‌کند، در مورد شکسته شدن حصر خانگی آقایان موسوی و کروبی گفت: در دولت بحثی و نظری در مورد شکستن حصر صورت نگرفته است و اگر عده‌ای خواهان شکستن حصر هستند از روی دلسوزی است و هیچ گاه در دولت و شورای امنیت ملی این موضوع مطرح نشده است و دولت در جایگاهی نیست که در این موضوع تصمیم‌گیری کند. این وزیر دولت تدبیر و امید با بیان اینکه اصلاح طلبان به دنبال برجسته کردن موضوع فتنه هستند، ادامه داد: دولت مطابق منویات مقام معظم رهبری عمل می‌کند.

تغییرات در قرآن کریم و تخریب کعبه تصمیم جدید تروریستهای داعش

جمهوری اسلامی نوشت: پایگاه‌های اینترنتی وابسته به داعش از تصمیمات جدید تروریست‌ها در مورد ایجاد تغییراتی در قرآن کریم و تخریب کعبه خبر داد. به گزارش شفقنا به نقل از پایگاه الوسط، تروریست‌های داعش بر این عقیده‌اند که علمای دینی ادیان و مذاهب، کافر هستند و قرآن را مطابق خواسته‌ها و اهداف خود تغییر داده‌اند، بنابر این در آینده نزدیک سوره‌هایی همچون کافرون و آیه تطهیر را از آن حذف خواهد کرد. طبق مطالب نوشته شده بر روی پروفایل‌های یکی از تروریست‌های داعش در پایگاه ارتباط جمعی توییتر آمده است که ابوبکر البغدادی در نظر دارد کعبه را ویران کند، زیرا حجاج با دست کشیدن به کعبه، مشرک محسوب می‌شوند و عبادت سنگ از جمله محرمات می‌باشد. گروه تروریستی تا پیش از این نیز به تخریب آثار دینی اسلامی و غیراسلامی در عراق و سوریه اقدام کرده بود. در پاسخ به چنین تهدیدات و ادعاهایی، «محمد مختار جمعه»؛ وزیر اوقاف مصر تصریح کرد: تهدید داعش در تغییر مضمون آیات قرآن و تخریب کعبه ادعایی بیش نیست و از توهم‌های آنان سرچشمه گرفته است. به گزارش پایگاه البلد، وی با تاکید بر این که تروریست‌های داعش علیه مسلمانان جنگ روانی به راه انداخته‌اند، خاطرنشان کرد: چنین سخنانی نباید ذهن‌ ما را به خود مشغول کند، زیرا خداوند خود نگاهدار قرآن است.

تصمیم جدید مفتی عربستان

روزنامه جمهوری اسلامی نوشت: شیخ عبدالعزیز آل الشیخ، مفتی اعظم عربستان که در ابتدای پیدایش داعش از این جریان تکفیری حمایت می‌کرد، زنده سوزاندن خلبان اردنی توسط داعش را محکوم کرد. وی گفت: این اقدام بزدلانه تاکید می‌کند که جریان گمراه داعش تنها در پی ایجاد فساد و خونریزی است. مفتی اعظم عربستان با تاکید بر این که رویکرد و شیوه داعش به دور از تعالیم اسلامی است،‌ گفت: هر کس اندیشه و رویکرد داعش را تایید می‌کند، ناآگاه و جاهل و دارای ضعف در ایمان است و از خدا نمی‌ترسد. شیخ عبدالعزیز آل الشیخ از خطبای جمعه این کشور خواست در خطبه‌های نماز جمعه جنایتکار بودن این گروه گمراه را اعلام کنند. به نظر می‌رسد میان این موضعگیری مفتی عربستان با خبر مربوط به تصمیم داعش برای تخریب کعبه و بازنویسی قرآن کریم رابطه مستقیمی وجود دارد.

ادعای یک روزنامه صهیونیستی

روزنامه قدس به نقل از فارس نوشت: روزنامه صهیونیستی «هاآرتص» در فضاسازی جدید ومشکوک روز گذشته مدعی شد که دولت اروگوئه دو هفته قبل یک دیپلمات ایرانی را با ادعای کمک به بمبگذاری در ساختمانی در مونته ویدئو، از این کشور اخراج کرده است.

روحانی موافق رفع حصر نیست

قدس از قول فارس آورده: حسین شریعتمداری، مدیرمسؤول مؤسسه کیهان در مراسم جشن دهه انقلاب که به همت شورای هماهنگی اصولگرایان استان قم در مسجد چهارمردان برگزار شد، گفت: به جرأت می‌گویم که آقای روحانی موافق رفع حصر سران فتنه نیست و خودش از کسانی بوده که به آن حکم داده، برخی این ماجرا را مطرح می‌کنند تا مسأله اصلی فراموش شود.

دولت‌تنهایک راه حل دارد

روزنامه قدس به نقل از سایت جهان نوشت: محسن رفیق‌دوست، فعال سیاسی با تأکید بر اینکه اقتصاد مقاومتی پاسخگوی تحریمهای غرب است، گفت: رفع موانع تولید از سوی دولت تنها راه حل برون رفت کشور از وضعیت امروز در مقابل تحریم‌هاست.

تقدیر آیت ا... مکارم از تفکیک جنسیتی

قدس به نقل از سایت عصرایران نوشت: آیت‌ا... ناصرمکارم شیرازی، از مراجع عظام تقلید، ضمن تقدیر از تفکیک محیط کار بانوان و آقایان در شهرداری تهران، از تلاشهای دکتر قالیباف در زمینه‌های عمرانی و فرهنگی شهر تهران تشکر کرد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها