جام جم ورزشی: فدراسیون کشتی با اشتباه بزرگی که مرتکب شد باعث شد تا خبر فوت یکی از چهره های مطرح کشتی دهان به دهان بچرخد.
کد خبر: ۷۶۷۱۰۹
عذرخواهی از کشتی گیری که خبر فوتش اعلام شد

به گزارش جام جم ورزشی ، اخیرا فدراسیون کشتی در خبری اعلام کرد که محمد رضایی، عضو سابق تیم ملی کشتی آزاد در وزن 62 کیلوگرم و دارنده مدال برنز مسابقات جهانی 1978 مکزیکوسیتی درگذشت.
این اتفاق در حالی رخ داد که رضایی زنده است و در این مدت مشغول پاسخ دادن به تماس دوستان و آشنایان خود بوده که برای پیگیری خبر درگذشت وی تماس گرفته بودند. فدراسیون کشتی که متوجه اشتباه بسیار بزرگ خود شده بود در سایت رسمی خود از این کشتی گیر پیشکسوت عذرخواهی به عمل آورد.

متن توضیح این فدراسیون به شرح زیر است: متاسفانه در چند روز گذشته خبر نادرستی برروی خروجی سایت فدراسیون در مورد فوت محمد رضایی دارنده مدال برنز وزن 62 کیلوگرم کشتی آزاد، رقابت های جهانی 1978 منتشر شده بود، که روابط عمومی فدراسیون کشتی بدینوسیله از ایشان، خانواده محترمشان و مخاطبان عزیز عذرخواهی می نماید.
سایت فدراسیون کشتی همواره تلاش کرده است اخبار موثق و دقیقی را در اختیار مخاطبان خود در سراسر ایران و جهان قرار دهد و به طور حتم از این پس با دقت بیشتر و تکیه بر منابع موثق اخبار این چنینی را منتشر خواهد کرد.
بی شک رعایت احترام و حفظ حرمت و جایگاه پیشکسوتان گرانقدر ورزش ملی کشور، همواره در اولویت برنامه های فدراسیون کشتی قرار داشته و خواهد داشت.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها