آیت‌الله محمد یزدی، رییس جامعه مدرسین حوزه علمیه قم در مراسم رونمایی از سایت مرکز تحقیقات علمی حکومت اسلامی گفت: زمانی که فقیه اسلامی حاکم است، هیچ فقیه دیگری حق دخالت در مسائل حاکمیتی را ندارد و باید این مهم در‌حوزه‌ها و بویژه دانشگاه‌ها تبیین شود.
کد خبر: ۷۶۷۰۳۷
آیت‌الله یزدی: ولایت فقیه، شورایی نیست

به گزارش مهر، او همچنین گفته است: ولایت فقیه شورایی نیست؛ زیرا تصمیم‌های شورایی برای بحث‌های اجرایی است نه برای تدابیر حاکمیتی.

نطق احمد توکلی درباره پرونده مهدی هاشمی

احمد توکلی، نماینده تهران در نطق دیروز خود در مجلس با اشاره به بخش‌هایی از اتهاماتی که درباره مهدی هاشمی مطرح است، گفت: بنده به عنوان نماینده ملت ایران بخشی از اطلاعات را گفتم تا اگر قاضی دادگاه فردا حکم قاطعی داد، ملت دست غوغاسالاران متکی به زر و زور وفاسدان را که به تخطئه قوه قضاییه خواهند پرداخت، بخواند و فریب سیاسی‌سازی پرونده را نخورد. خطی که از همان ابتدا متهم و وکلایش در صدد القای آن بودند.

مرتضوی: ربیعی حقوقم را نداد

سعید مرتضوی مدیرعامل سابق تامین اجتماعی در گفت‌وگو با مهر، با اشاره به پرونده تخلفات خود در تامین اجتماعی گفت: تنها چیزی که در پرونده تامین اجتماعی پس از یک سال و نیم به آن رسیدند این است که بعد از حکم دیوان عدالت اداری مبنی بر این‌که نمی‌توانم مدیرعامل تامین اجتماعی باشم، من شش ماه مدیرعامل بودم و برای همین برای من کیفرخواست صادر کردند؛ زیرا حقوق شش ماهه‌ای که دریافت کردم تحصیل مال غیر و دخل و تصرف در وجوه سازمان محسوب می‌شود. او گفته مابه‌التفاوت یک‌سال‌و‌نیم حقوق قبلی‌ام روی هم حدود ۶۸ میلیون تومان می‌شد که آقای ربیعی (وزیر کار) مانع پرداخت آن شد.

واکنش حدادعادل به نامه رحیمی

غلامعلی حدادعادل، نماینده تهران به نامه محمدرضا رحیمی معاون اول دولت دهم واکنش نشان داد.

به گزارش ایرنا، او در حاشیه مراسم ترحیم مادر همسر سید رضا تقوی، رئیس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه در این‌باره گفت: من با حاشیه‌سازی مخالفم و رهبر معظم انقلاب هم فرموده‌اند که حاشیه‌سازی نکنید.

صادق خرازی در حوزه سینما

حجت‌الله ایوبی، معاون وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و رئیس سازمان سینمایی، در نامه‌ای، اعضای شورای راهبردی امور بین‌الملل سینمای ایران را رسما معرفی کرد.

پایگاه خبری انصاف نوشته به موجب این نامه، سیدمحمدصادق خرازی، حمیدرضا آصفی، محمد روحی‌صفت و محمدجواد شبستری به‌عنوان اعضای شورای راهبردی امور بین‌الملل سینمای ایران معرفی شدند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها