سرسختی فولکس برای توسعه این محصول در عین هدفگذاری برای صرفهجویی 5 میلیارد یورویی شده تا سال 2017، باعث شگفتی است.
از سال 2002 فیتون با حمایت شخص فردیناند پژ، رییس فولکس وارد کارزار رقابت با خودروهای لوکس شد.
بیش از یک میلیارد یورو نیز برای توسعه این محصول تاکنون هزینه شده است. اما حتی هدف فروش 20 هزار دستگاه در سال نیز هرگز محقق نشد و این خودرو به یک ماشین برباددهنده سرمایه تبدیل شد. در سال 2013، تنها 5812 دستگاه از این خودرو تولید شده که بسیار ناامیدکننده است.
تحلیلگران اقتصادی، تخمین زدهاند که فولکس از هر دستگاه فیتون تولیدی بین سالهای 2002 تا 2012 به میزان 28 هزار یورو (31715 دلار) زیان دیده است.
با این وجود، منابع داخل شرکت فولکس از نسخه پیشرفتهتری از فیتون صحبت میکنند. خودرویی که روی پلتفرم ماژولار MLB ساخته میشود که به تنهایی 650 میلیون یورو هزینه خواهد داشت.
نسل بعدی فیتون، مرسدس بنز کلاس «S» را هدف گرفته است. مخصوصا نسخه هیبریدی آن که خودروی پیشرفتهای خواهد بود.
با این حال بزرگترین چالش، فروش خودرویی از برند فولکس واگن با قیمت بالا و قبولاندن آن به خریداران به عنوان یک خودروی لوکس می باشد.(پدال)
سخنگوی کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در گفتگو با جام جم آنلاین هشدار داد
حسن هانیزاده در یادداشتی اختصاصی برای جام جم آنلاین مطرح کرد
عضو دفتر حفظ و نشر آثار رهبر انقلاب در گفتگوی تفصیلی با جام جم آنلاین مطرح کرد
سید رضا صدرالحسینی در یادداشتی اختصاصی برای جام جم آنلاین مطرح کرد:
گیتی خامنه از دغدغههای محیطزیستیاش میگوید
علی داوودی و پدرش در تحریریه روزنامه «جامجم»:
سخنگوی کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در گفتگو با جام جم آنلاین هشدار داد
گفتوگوی «جامجم» با یک متخصص تغذیه درباره اینکه چطور فودبلاگرها در فضای مجازی عادات غذایی ما را شکل میدهند