رییس پلیس آگاهی تهران بزرگ خبر داد:

شکار 7 راهزن بیابانی در پایتخت

رئیس پلیس آگاهی تهران بزرگ از اجرای حداقل ۴ عملیات برای دستگیری سارقان و مالخران گوشی تلفن همراه در مناطق شوش، بازارحضرتی و سیداسماعیل در یک ماه اخیر و ناامن کردن فضای این مناطق برای مجرمان خبر داد.
کد خبر: ۷۶۵۵۳۲
دستگیری سارقان و مالخران موبایل در شوش و سیداسماعیل

سرهنگ عباسعلی محمدیان در گفت‌وگو با تسنیم، در تشریح برخی اقدامات انجام شده توسط پلیس آگاهی پایتخت برای ناامن کردن فضای خرید و فروش گوشی‌های سرقتی موبایل اظهار داشت:‌ با توجه به اینکه اطلاع مجرمان از اشراف پلیس بر اقدامات مجرمانه آن‌ها، باعث ناامن شدن فضا برای مجرمان شده و ریسک وقوع جرم‌هایی از جمله سرقت و مالخری را برای آن‌ها دو چندان می‌کند، پلیس همواره بر اجرای طرح‌ها و اقداماتی از این دست، تاکید داشته است.
رئیس پلیس آگاهی تهران بزرگ ادامه داد: در این راستا پلیس آگاهی پایتخت در مناطقی که به محلی برای تجمع خریداران و فروشندگان گوشی‌های سرقتی موبایل تبدیل شده بود، اقدام به برگزاری عملیات‌های مختلفی کرد و حضور پررنگ و هدفمند خود در این مناطق را افزایش داد.
وی افزود: در یک ماه گذشته پلیس آگاهی تهران بزرگ در مناطقی همچون شوش، بازار حضرتی و سیداسماعیل، اقدام به انجام حداقل 4 عملیات گسترده کرده که نکته حائز اهمیت در اجرای این عملیات‌ها، حضور غیر آشکار پلیس در حین انجام این عملیات‌ها بوده است.
محمدیان گفت: در این طرح‌ها ماموران پلیس به صورت پوششی در مناطق مذکور اقدام به گشت‌زنی و شناسایی فروشندگان و مالخران گوشی‌های تلفن همراه سرقتی کرده و در اقدامی هدفمند و پس از شناسایی مجرمان، اقدام به دستگیری آن‌ها کرد.
رئیس پلیس آگاهی تهران بزرگ خاطرنشان کرد: خوشبختانه در یک ماه اخیر اجرای این عملیات‌ها باعث شده است که در مناطق شوش، بازارحضرتی و سیداسماعیل، جو ناامنی برای مالخران و سارقان گوشی‌های تلفن همراه به وجود آید‌؛ از این رو پلیس قطعاً اجرای این طرح و حضور پررنگ خود در این مناطق را بیش از پیش ادامه می‌دهد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها