جام جم ورزشی: رامبیر سینگ کوکر مدرس و مربی بین المللی کبدی به منظور برگزاری کلینیک و کلاس های بین المللی در ایران روز گذشته جمعه 10 بهمن ماه وارد تهران شد .
کد خبر: ۷۶۵۴۱۹
سفر مدرس بین المللی کبدی به ایران

به گزارش روابط عمومی، فدراسیون کبدی به منظور توسعه و ارتقاء سطح دانش مربیان و داوران فعال کبدی کشورمان از رامبیر سینگ کوکر هندوستانی به عنوان یکی مربیان طراز اول دنیا دعوت به عمل آورد تا در مدت حضور 40 روزه اش در ایران با برگزاری کلاس ها و کلینیک های مربیگری و داوری در استان های مختلف علاقمندان این رشته را با عمل روز دنیا آشنا کند .
در برنامه ریزی های انجام شده از سوی فدراسیون با هیئت های کبدی استان های سراسر کشور ، با حضور رامبیر سینگ کوکر کلاس های ارتقاء مربیگری و داوری را برای نیروهای فعال خود برگزار خواهند کرد.
برگزاری کلاس های پیشرفته برای مربیان لیگ برتری و تیم های ملی از دیگر برنامه های کمیته آموزش فدراسیون کبدی است که قرار است این کلاس پیشرفته در تهران و شهرهای دیگر برگزار گردد.
کوکر هندوستانی در مسابقات لیگ برتر و اردوهای تیم ملی کبدی جوانان ایران حضور خواهد داشت تا با ارزیابی شرایط کبدی کاران ایرانی برنامه های تاکتیکی و اصولی خود را در اختیار مربیان جوان کشورمان قرار دهد.
در اولین برنامه تدارک دیده شده برای این مدرس بین المللی مقرر گردید در کلینیک پیشرفته در استان البرز و شهر کرج حضور داشته باشد و برای علاقمندان به این رشته در کرج و تیم شهرداری چهارباغ البرز کلاس آموزشی برگزار کند و بلافاصله به زاهدان سفر خواهد کرد تا پس از تماشای دور رفت مرحله نهایی لیگ برتر کبدی آقایان یک دوره کلاس پیشرفته هم در استان سیستان و بلوچستان برگزار کند .
کوکر در مدت حضور 40 روزه خود در ایران به استان های دیگر هم برای برگزاری کلاس های پیشرفته سفر خواهد کرد .
از سوابق رامبیر سینگ کوکر می توان به مربیگری در تیم های ملی کبدی جوانان هندوستان و تیم پاتنا در لیگ ستارگان کبدی دنیا(پرو کبدی) اشاره کرد.

newsQrCode
برچسب ها: کبدی تیم ملی کبدی
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها