الهام چرخنده با بیان اینکه به خاطر اعتقاداتم از سینما کنارم گذاشتند گفت: در حال حاضر چهره بانوان ایرانی در قالب ورزشکاران و یا هنرمندان در خارج از کشور شناخته می‌شود که خوشبختانه در بخش ورزشی غرورآفرین است. اما در سینما برای من عجیب است که وقتی یک بازیگر زن که در سینمای دفاع مقدس بازی می‌کرده و امروز عکس عریانش منتشر می‌شود، به آن آفرین می‌گویند.
کد خبر: ۷۶۵۳۹۲
انتقاد تند الهام چرخنده از گلشیفته فراهانی
الهام چرخنده بازیگر سینما و تلویزیون با بیان اینکه به خاطر اعتقاداتم از سینما کنارم گذاشتند، گفت: سؤالم این است که سینمای ما جای چگونه بانوانی است.

الهام چرخنده شامگاه جمعه در مراسم لاله‌پژوهی شهدای همدان با بیان اینکه در سال 93، بار دیگر متولد شده، اظهار کرد: وقتی برای نخستین بار باور مذهبی خود را فریاد زدم و عرض ارادت به رهبری کردم، مورد هجمه‌ها، تهمت‌ها و تهدیدهای مختلفی قرار گرفتم تا در نهایت به کنار گذاشتن من از صحنه سینما منجر شد.

وی با اشاره به اینکه این مشکلات امروز بسیار کمتر شده، افزود: الهام چرخنده هنوز خود را زهرایی نمی‌داند چراکه راه درازی تا زهرایی شدن پیش‌رو دارد و دقیقاً مانند تفاوت شیعه بودن با محب ائمه بودن می‌ماند.

این بازیگر سینما و تلویزیون با اشاره به اینکه وظیفه و مسئولیت خطیری بر عهده سینماگران است، تصریح کرد: در حال حاضر من بین شوک عده‌ای و اهالی سینما و شک برخی دیگر قرار گرفتم.

وی با بیان اینکه برای اعتقاد خود تا آخر می‌ایستم، ادامه داد: بانوی مسلمان ایرانی سال‌هاست که ارزش‌هایش زیر سئوال رفته است.

چرخنده خاطرنشان کرد: در حال حاضر چهره بانوان ایرانی در قالب ورزشکاران و یا هنرمندان در خارج از کشور شناخته می‌شود که خوشبختانه در بخش ورزشی غرورآفرین است. اما در سینما برای من عجیب است که وقتی یک بازیگر زن که در سینمای دفاع مقدس بازی می‌کرده و امروز عکس عریانش منتشر می‌شود، به آن آفرین می‌گویند.

این بازیگر اضافه کرد: اما الهام چرخنده با توجه به موقعیتی که در خارج داشت، به کشور باز می‌گردد، دست بلند کرده و اعلام می‌کند که هیچ چیز نمی‌خواهد و مورد هجمه قرار می‌گیرد.

وی با اشاره به اینکه برخی به فعالیتم در شبکه مهاجر اشاره می‌کنند، افزود: در آن زمان وزارت ارشاد به شبکه تلویزیونی MITV در ایران مجوز داد و بنده نیز با مجوز برای موسیقی کشورم فعالیت می‌کردم و دو برنامه 80 قسمتی درباره موسیقی ایران ساختم که با نام امیرالمؤمنین آغاز و با نام امیرالمؤمنین نیز به پایان رسید.

چرخنده با بیان اینکه این برنامه به همین دلیل نیز با توبیخ مواجه شد، تصریح کرد: 17 قسمت از برنامه‌های ساخته شده به دلیل اینکه از آیه‌های قرآنی استفاده کردم، پخش نشد.

وی با بیان اینکه اکنون با پول خودم به دانشگاه‌ها می‌روم و در این راه ثابت قدم هستم، گفت: برخی زنان کشورم خسته هستند اما نفسم صادقانه از درونم بیرون می‌آید و بر دل و سینه آنها می‌نشیند.

بازیگر سینما و تلویزیون با تأکید بر اینکه تنها زن ایرانی با تخصص موسیقی هندی و پاپ هستم، اظهار کرد: از این تخصص در راه انقلاب و کشورم استفاده می‌کنم.

وی با اشاره به اینکه به این سخن رهبری دلخوش هستم، افزود: رزق همه عمرم نوشته و دست خط حضرت آقاست که دلخوشی من بوده و برایم بس است و آرزویم شهید شدن در این راه است.

چرخنده با بیان اینکه یک تنه پای اعتقاداتش ایستاده‌ است، تصریح کرد: با هیچ‌ کس دعوا نداریم، بلکه عشق زهرا (س) را با عشق هدیه می‌دهیم.

وی با بیان اینکه به من پیغام دادند که جایم دیگر در سینما نیست، گفت: این مدعیان باید پاسخ بدهند که سینمای ما جای چگونه بانوانی است، در حالی که در سینما به فیلم ارزشی و بازیگر ارزشی نیاز داریم.

این بازیگر سینما و تلویزیون با تأکید بر اینکه بازیگر نقش مادر شهید باید با وضو روی صحنه حاضر شود، خاطرنشان کرد: بازیگر زن ایرانی وقتی به عنوان نماینده ایران در خارج از کشور حاضر می‌شود حق ندارد لباس نامناسب به تن کند.کدام یک از زنان کشور ما لباس شبیه یهودیان می‌پوشد و به جشنواره‌های خارجی می‌رود؟!

چرخنده با بیان اینکه دو پسر به نام‌های ارسطو و امیرشایان دارد، اظهار کرد: پسر نخبه من به دلیل هجمه‌ها علیه من در فضاهای مجازی دچار افسردگی شد. وقتی شبکه‌های ماهواره‌ای نظیر من و تو به موضوع چرخنده می‌پردازند و عروسک آن را می‌سازند، به این معنا است که من موفق بودم. (خبرگزاری فارس)
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۱ انتشار یافته: ۲۶
رضا
Iran, Islamic Republic of
۲۰:۵۲ - ۱۳۹۳/۱۱/۱۱
۰
۰
لطفا نامزدی انتخاباتت رو از همین الان اعلام كن
رضا
Iran, Islamic Republic of
۲۱:۳۶ - ۱۳۹۳/۱۱/۱۱
۱
۱
خانم چرخنده: مردم ایران گول این چرخشهای هر روزه شما را نمیخورند.
احمد
Iran, Islamic Republic of
۲۳:۱۰ - ۱۳۹۳/۱۱/۱۱
۲
۲
سلام
خانم چرخنده واقعا باید خیلیها شما رو الگو خودشون قرار بدن ، انشاا.. كه شما در این راهی كه پیش گرفتید موفق بشید ،
از خدا هم میخوام كه من هم مثل شما بشم و اعتقاداتم به این شدت برام مهم شود
همین خانم خودشیفته اگه براش مشكلی پیش بیاد مطمئن باشید اولین كسی كه صدا میزنه خداست .
اولین كسی كه صدا میزنه فاطمه الزهرا (س)
اولین كسی كه صدا می زنه ائمه اطهار هستند
و آدم چقدر باید خجالت بكشه اون موقع كه بعد این همه گناه ، دوباره بخواد به این سو بیاد
مطمئن باشید این روزها فرا میرسه و همه عاقبت كارهای این خانم را خواهند دید
من از خدا نه پول میخوام ، نه ثروت میخوام و نه معروفیت
من از خدا میخوام معرفت ، اعتقاد و شعور چرخنده ها را در وجود خودم داشته باشم ، چرا كه كمال نهایی انسان در همین ها خلاصه میشود .
معروفیت به تنهایی چیز خوبی نیست ، باید محبوبیت كنارش باشه
خدایا خانم چرخنده در راه تو قدم برداشته خودت یاری اش كن
خدایا محبتت رو در دلش روز به روز بیشتر كن كه حرفهای بقیه براش اهمیت نداشته باشه
خدایا همه اونهایی رو كه به نحوی دوست دارن سد راه این خانم باشند همشون رو در راه موافق خانم چرخنده قرار بده

یك نفر
Iran, Islamic Republic of
۰۰:۱۵ - ۱۳۹۳/۱۱/۱۲
۲
۳
سركار خانم چرخنده بنا به گفته خودتان شما تازه امسال متولد شدید لطفا اجازه دهید چندسال از تولدتان بگذرد و تجربه كسب كنید بعد اظهار نظر كنید
mohsen
Iran, Islamic Republic of
۰۸:۵۸ - ۱۳۹۳/۱۱/۱۲
۱
۲
خانم چرخنده...... كمتر بچرخ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
نسیم غرب
Iran, Islamic Republic of
۱۲:۰۶ - ۱۳۹۳/۱۱/۱۲
۳
۱
خانم چرخنده بدانید كه اگر صحنه را خالی كنید هستند زنان و دخترانی كه برعكس شما فكر می كنند و دنبال پول و ارزش های مادی دنیوی هستند پس باید مبارزه كرد تا ارزش یك زن انسان را به دید عموم گذاشت و الگوی یك زن مسلمان را به همه ی جهانیان معرفی كرد
ارش
Iran, Islamic Republic of
۱۳:۰۶ - ۱۳۹۳/۱۱/۱۲
۲
۲
اگه سینما اینقدر افتضاح شده و متحجر من سینما رو روی سر متحجران یاوه گو خراب میكنم . زنده باد خانم چرخنده
بامداد
Iran, Islamic Republic of
۱۳:۱۲ - ۱۳۹۳/۱۱/۱۲
۱
۲
جناب چرخنده !!!
آدمیزاد مثل سكه است كه میچرخد شیر یا خطش را من بیینده باید تفكر كنم و تعیین كنم. اگر خودت برای خودت مهمی كاری به نظر دیگران نداشته باش و اگر نظر دیگران برایت مهم از نظر منتقد نهراس .
الی
Iran, Islamic Republic of
۱۴:۳۱ - ۱۳۹۳/۱۱/۱۲
۱
۳
كاش یكم بخودت بیای میخای زهرایی بشی میخای كسی رو چادری كنی نیازی نیست همه جا جار بزنی
عالیه
Iran, Islamic Republic of
۱۶:۳۱ - ۱۳۹۳/۱۱/۱۲
۲
۱
سلام بر بانوی ازاده و روشنفكر ایران و افتخار ملت . درود بر الهام چرخنده كه چقدر دارن ثواب میكنن
جانباز بیست و پنج درصد
Iran, Islamic Republic of
۰۰:۲۲ - ۱۳۹۳/۱۱/۱۳
۰
۱
مجاهدات خانم چرخنده مانند جهاد رزمندگان اسلام می باشد.انشاالله خدا قبول كند
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۰:۲۶ - ۱۳۹۳/۱۱/۱۴
۱
۱
خانم برو خودت رو درست كن و كمتر بچرخ
سعید
Iran, Islamic Republic of
۱۶:۱۱ - ۱۳۹۳/۱۱/۱۵
۲
۱
من به عنوان یك پسر باشعور و بافرهنگ میگم حالم بهم میخوره از دخترهای بدحجاب ..سلام بر بانوی محجبه ی نجیب خانم چرخنده ...
اسماعیل
Iran, Islamic Republic of
۲۲:۵۱ - ۱۳۹۳/۱۱/۱۵
۱
۱
. خدا خیرتان دهد خانم چرخنده .منم به عنوان پسر اعلام میكنم كه از بدحجابها متنفرم
مریم
Iran, Islamic Republic of
۱۶:۳۸ - ۱۳۹۳/۱۱/۱۷
۱
۱
سلام من تو زندگی خیلی مشكل داشتم ولی دست از خدا و اسلام برنداشتم من نقصی در بدنم داشتم كه كسی حاضر نبود باهام ازدواج كنه در اوج نیاز دست از پاكدامنیم برنداشتم روز به روز خودم و بخدا نزدیكتر میكردم تا بالاخره خدا جوابم و داد در سن سی و پنج سالگی ازدواج كردم با یه مرد خوب و مهربون سه ساله از این ماجرا میگذره من عاشق شوهرم هستم دخترای دم بخت با ارایش شوهر پیدا نمیشه فقط با نزدیكی با خدا میتونید یه ازدواج موفق داشته باشید
حنانه
Iran, Islamic Republic of
۱۹:۱۵ - ۱۳۹۳/۱۱/۲۷
۱
۰
سلام بر الهام چرخنده ی عزیز . الهام جان خدا خیرتون بده به من تلنگر وارد كردین منم درونم مذهبیه فقط یكم موهام بیرون بود محجبه ی معمولی بودم وقتی فیلمهاتون و دیدم خیلی گریه كردم كه چقدر ما از اصلتمون دور شدیم و غرب زده شدیم . من هم میخوام زهرایی بشم و فرهنگ كشورم حجاب رو رعایت كنم . خدا خیرتان دهد . دوستتون داریم فقط بدونید كه ابرقدرتی مثله خدا طرفداره شماست و متدینها . بی دینان خدا را ندارند .
حسین
Iran, Islamic Republic of
۱۴:۰۷ - ۱۳۹۳/۱۱/۲۹
۱
۱
واقعا برای بدحجابها متاسفم كه غرب زده شدن و وقتی تو خیابون میبینم حالم بهم میخوره ازشون .
امیرحسین
Iran, Islamic Republic of
۱۳:۳۶ - ۱۳۹۳/۱۲/۰۲
۰
۱
سلام بر خانم چرخنده ی بافرهنگ و متشخص . اومدم بگم حالم بهم میخوره از دخترای سبك غرب زده و بی فرهنگ بدحجاب . خدا محجبه ها را خیر بده ..
نازنین
Iran, Islamic Republic of
۱۲:۱۱ - ۱۳۹۳/۱۲/۰۳
۰
۱
سلام بر الهام چرخنده ی شیرزن و روشنفكر
یاسر
Iran, Islamic Republic of
۲۰:۲۰ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۰
۰
۱
دوستت داریم الهام جان .
صدف
Iran, Islamic Republic of
۱۱:۲۳ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۲
۰
۱
بهشت زیر پای مادرانی است كه خودشان باایمان باشند و فرزندان باایمان و نجیب و باخدا تربیت كنند . خانم زهرایی شما بهشت را خریدید . من مطمئنم كه فرزندانه باخدا و متدین خوبی هم تربیت كردی و . شما سروری بهشت بر مومنان را خواهید داشت
نازگل
Iran, Islamic Republic of
۱۱:۳۱ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۳
۰
۱
واااااااااااااااای من عاشقتم الهام زهرایی عزیز .. بابا دست مریزاد خدا خیرت بده واقعا بهشت و خریدی ...من موندم دیگه باورم نمیشه .. هم جنسه حضرت زهرا ظهور كرده ..... الهام جان دوست دارم شمارت و داشته باشم خیلی دوستت دارم احساس میكنم حضرت زهرایید !!!!!!!!! از اینكه از گلشیفته انتقاد كردین كار درست و به جایی كردین ..
عادل
Iran, Islamic Republic of
۱۴:۱۹ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۷
۰
۱
الهام جان كسی كه دوستدار اسلامه میدونی خدا چی خواسته .. شما از گلشیفته فراهانی انتقاد كردین كار به جا و خوبی بود چون خدا گفته غیبت كردن و رسوا كردن انسانهای ... و ...ثواب است . كارهاتونم اصلا ریا نیست بلكه خیلی ثواب و اجر داره . توبتون هم توبه ی واقعیست . تبریك میگم و از حرص خوردن اسلام ستیزان خوشحالم .
سعید
Iran, Islamic Republic of
۱۴:۰۵ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۹
۰
۱
الهام زهرایی عزیز ممنون كه سینه سپر دفاع از فرهنگه خودت شدی لطفا این جو گیرهای غرب زده ی بی فرهنگ بدحجاب را هم به فرهنگ خودی دعوت كن .
حسین
Iran, Islamic Republic of
۱۶:۱۳ - ۱۳۹۳/۱۲/۲۰
۰
۱
درود بر شرفت خانم زهرایی كه به اصالت برگشتین و كارهای ارزشی میكنید . اگر الهام چرخنده برمی گشت و در خفا چادر سر میكرد كارهای ارزشی نمیكرد ازش گلایه بود و نشانه ی خودخواهی . احسنت راه درست و انتخاب كردین

نیازمندی ها