رژیم صهیونیستی در حالی آژیر خطر را در جولان اشغالی به مدت 25 دقیقه به صدا درآورد که هیچ اتفاقی رخ نداده بود. در واقع این رژیم اقدامی برای آماده باش انجام داده بود ولی بلافاصله با هواپیما و توپخانه مواضع ارتش سوریه را هدف قرار داد.
کد خبر: ۷۶۴۴۷۶
حمله جنگنده‌های اسراییلی به مواضع ارتش سوریه

به گزارش واحد مرکزی خبر به نقل از شبکه المیادین،حملات هوایی رژیم صهیونیستی به قنیطره و به دو پایگاه ارتش سوریه صورت گرفت. بنابر اخبار موجود در این حملات گردان توپخانه و لشگر 90 هدف قرار گرفته‌اند. این حملات تلفات جانی در بر نداشته اما توپخانه 122 ارتش سوریه و انبار مهمات آن هدف قرار گرفته است.

روزنامه صهیونیستی جروزالم پست دیروز نوشت: ارتش اسرائیل یک پایگاه نظامی سوریه را در واکنش به حملات راکتی به بلندی‌های جولان هدف گلوله های توپخانه قرار داد .

اسراییل،نیروی هوایی القاعده در سوریه

رییس جمهوری سوریه چند روز پیش در گفتگو با نشریه فارین افرز آمریکا با اشاره به حمایت رژیم صهیونیستی از گروه های تروریستی در سوریه گفت: نیروی هوایی القاعده در سوریه همان نیروی هوایی اسراییل است.

بشار اسد افزود : اسرائیلی ها از گروه های تروریستی در سوریه حمایت می کنند و این مساله کاملاً روشن است. ما در هرجایی که پیشرفتی کسب کردیم اسرائیلی ها دست به حمله زدند تا بر تحرکات ارتش سوریه تاثیر منفی بگذارند.

وی گفت « حمایت اسرائیل از القاعده در سوریه کاملا روشن است. به همین علت است که برخی ها در سوریه به شوخی می گویند چگونه می توانید بگویید القاعده نیروی هوایی ندارد؟ آنها نیروی هوایی اسرائیل را دارند.»

آماده باش کامل نیروی هوایی رژیم صهیونیستی

پس از حمله موشکی روز سه شنبه از خاک سوریه به منطقه جبل الشیخ در بلندی های اشغالی جولان نیروی هوایی رژیم صهیونیستی به حال آماده باش کامل درآمد.

منابع خبری صهیونیستی سه شنبه شب اعلام کردند یک منبع امنیتی اسرائیلی به حزب الله لبنان هشدار داد اسرائیل در پاسخ به حمله موشکی دیروز به جبل الشیخ ، مواضع حزب الله را هدف قرار خواهد داد .

منبع امنیتی در ادامه حزب الله لبنان را مسئول حملات موشکی از سوریه به جبل الشیخ دانست و تصریح کرد تل آویو در حال بررسی راههای لازم برای مقابله با این حمله حزب الله است .

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها