مدیرعامل شرکت توزیع برق استان سمنان از بهره‌برداری ۹۹ پروژه برق‌رسانی استان سمنان در دهه مبارک فجر خبر داد.
کد خبر: ۷۶۳۶۷۸
۹۹ پروژه برق‌ رسانی در استان سمنان به بهره‌برداری می‌رسد

سید محمد موسوی زاده درباره برنامه‌های دهه فجر شرکت توزیع برق استان سمنان اظهار داشت: این پروژه‌ها با حجم سرمایه‌گذاری بیش از 54 میلیارد ریال به بهره‌برداری می‌رسد.

وی افزود: 34 پروژه از طرح‌های آماده بهره‌برداری برق‌رسانی در استان سمنان با حجم سرمایه‌گذاری 14 میلیارد و 524 میلیون ریال در مناطق محروم و روستاهای استان سمنان اجرا شده است.

به گفته موسوی زاده، در دولت یازدهم و از مرداد 92 تاکنون 320 میلیارد ریال در خصوص شبکه برق استان سمنان سرمایه‌گذاری شده است.

مدیرعامل شرکت توزیع برق استان سمنان در خصوص پروژه‌های آماده بهره‌برداری گفت: 32 پروژه احداث و بهسازی شبکه به طول 16 هزار و 719 کیلومتر، هشت پروژه نصب تجهیزات برقی با سه میلیارد و 989 میلیون ریال، 19 پروژه برق‌رسانی به مجتمع‌ها و شهرک‌های مسکونی، 10 پروژه تأمین و بهسازی روشنایی معابر، 16 پروژه اصلاح، احداث و بازسازی توزیع برق‌رسانی و 14 پروژه تبدیل شبکه‌های سیمی به کابل خود نگهدار از این پروژه‌ها و طرح‌های آماده بهره‌برداری در دهه فجر در این استان است.

موسوی زاده افزود: ساختمان عملیات مدیریت توزیع برق شهرستان سمنان با شش میلیارد و 200 میلیون ریال هزینه نیز در این دهه مبارک به بهره‌برداری می‌رسد.

سمنان – خبرنگار جام جم

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها