به خاطر وحشت از پاسخ ویژه ایران و حزب الله

لیبرمن سراسیمه راهی مسکو شد

سفر فوری وزیر خارجه رژیم صهیونیستی به روسیه برای درخواست پا در میانی مسکو میان ایران و حزب الله برای جلوگیری از پاسخ به جنایت این رژیم در حالی انجام می‌شود که مقامات ارشد نظامی کشورمان و همچنین حزب الله لبنان اعلام کرده‌اند که پاسخ ویژه و قاطعی به حمله ارتش صهیونیستی به نیروهای حزب الله در قنیطره خواهند داد.
کد خبر: ۷۶۳۲۴۰
لیبرمن سراسیمه راهی مسکو شد

به گزارش جام جم آنلاین پس از آن که بالگردهای ارتش رژیم صیونیستی به نیروهای حزب الله در منطقه قنیطره حمله کردند و چند تن از نیروهای حزب الله و همچنین الله دادی از نیروهای سپاه قدس را به شهادت رساندند، واکنش‌های سید حسن نصرالله دبیرکل حزب الله لبنان و پیام فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و دیگر فرماندهان سپاه به رژیم صهیونیستی، سران این رژیم را به وحشت انداخت.

فرمانده کل سپاه در پیامی که پس از شهادت سردار الله وردی در منطقه قنیطره منتشر شد،‌ بالحنی قاطع گفت که صهیونیست‌ها منتظر پاسخ صاعقه وار ما باشند.

سید حسن نصرالله هم در پاسخ به این حمله که باعث شهادت فرزند عماد مغنیه شد، در پیام کوتاه دو کلمه‌ای گفت که صهیونیست‌ها پناهگاه‌هایشان را آماده کنند.(جهزوا ملاجئکم) این پیام هشدار به صهیونیست‌ها در دو کلمه عربی و عبری در خروجی سایت شبکه المنار لبنان با عکس سید حسن نصرالله قرار گرفت.

پس از این پیام‌های قاطع بود که وحشت سراسر سرزمین‌های اشغالی را فرا گرفت. ترس از پاسخ حزب الله و نیروی مقاومت باعث شد تا مردم ساکن این سرزمین در شرایط خوف به سر ببرند که همچنان این وضعیت در سرزمین‌های اشغالی حاکم است.

در پی هشدار جدی ایران و حزب الله به رژیم صهیونیستی رسانه‌های این رژیم به گونه‌ای اخباری را منتشر می‌کردند که نشان دهنده پشیمانی و ترس مقامات تل آویو از پاسخ ویژه ایران و حزب الله به تجاوز ارتش رژیم صهیونیستی و به شهادت رساندن نیروهای حزب الله و سردار الله دادی بود.

و اکنون که وزیر خارجه رژیم صهیونیستی سراسیمه و وحشت زده راهی مسکو شده است، ثابت می‌کند که پیش از سفر او به روسیه رسانه‌های اسرائیلی با انتشار اخباری در همین زمینه که مقامات رژیم صهیونیستی دست به دامن روسیه شدند، درست بود.

آویگدور لیبرمن وزیر امور خارجه رژیم صهیونیستی به همین خاطر است که با هدف ابلاغ پیام آتش بس به ایران و حزب الله به روسیه سفر می‌کند.

این رژیم گمان می‌کند که می‌تواند از روسیه برای جلوگیری از اقدام متقابل ایران و حزب الله استفاده کند، اما این حق برای ایران و حزب الله محفوظ خواهد بود تا در زمان مناسب پاسخ قاطع و صاعقه وار خود را به این رژیم جعلی بدهند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۱
هادی
Iran, Islamic Republic of
۱۵:۳۲ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۵
۰
۰
روسیه حق دخالت نداره همونطور كه تا حالا هم هرچی تلاش كرده برای منافع خودش بوده نه ایران شاهدش هم محكوم كردن شیعیان حوثی در شورای امنیت هست چون یمن سودی برای روسیه نداره ما نباید اجازه دخالت شرق و غرب رو در امور كشور بدیم
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها