وزیر راه و شهرسازی با اشاره به این‌که باید سوخت را بر اساس پیمایش به کامیون‌ها بدهیم، گفت: از این پس کامیون‌هایی سوخت یارانه‌ای می‌گیرند که بارنامه داشته باشند.
کد خبر: ۷۶۱۷۰۹
از این پس کامیون‌ها براساس پیمایش، سوخت دریافت می‌کنند

به گزارش مهر، عباس آخوندی در نخستین همایش سیستم‌های حمل و نقل هوشمند جاده‌ای افزود: اکنون که سوخت در ایران یارانه‌ای است، ما ۴۸۰ هزار دستگاه کامیون داریم که کارت سوخت دارند، اما حدود یکصد هزار کامیون از سازمان راهداری بارنامه‌ای دریافت نمی‌کنند.

وی اظهار کرد: بنابراین از پیمایش یکصد هزار دستگاه کامیون مطلع نیستیم در حالی که اینها از کارت سوخت استفاده می‌کنند، بنابراین باید مدیریت سوخت در کشور به صورت پیمایشی باشد نه برای کامیون.

آخوندی با بیان این‌که گزارش‌های مختلفی از ترافیک‌های ایستای داخل شهری داریم، گفت: بزرگراه ساخته شده اما در عمل ترافیک هیچ تفاوتی نکرده است.

وی افزود: گاهی ایستایی در بزرگراه‌های داخل تهران سرعت را به کمتر از هفت کیلومتر در ساعت کاهش می‌دهد، در واقع ساخت بزرگراه هیچ تاثیری بر سرعت خودروها نداشته است.

وزیر راه و شهرسازی با بیان این‌که به دلیل عدم سرمایه‌گذاری در نگهداری راه‌ها بیش از ۴۰ درصد جاده‌ها در وضع بد و خیلی بد قرار دارند، تصریح کرد: قصد داریم در دوره جدید بودجه راهداری را خرج راه‌سازی نکنیم و برای اولین‌بار در سال ۹۳، ۵۰۰ میلیارد تومان برای راهداری پیش‌بینی شد گرچه ما به 7000 میلیارد تومان برای راهداری نیاز داریم.

وی با اشاره به این‌که سازمان راهداری و پلیس کمتر از ۵۰۰ دوربین دارند، گفت: ما توانستیم دوربین‌های سازمان راهداری و پلیس را به یکدیگر متصل کنیم که این موضوع اعمال قانون از سوی پلیس را به دو برابر افزایش داد.

آخوندی تصریح کرد: قصد داریم ۱۸۰۰ دوربین جدید را در راه‌های ایران نصب کنیم.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها