جام جم ورزشی: سرمربی تیم ملی ایران با ابراز خرسندی از موفقیت شاگردانش گفت، آنها نمایشی فوق‌العاده برابر امارات داشتند.
کد خبر: ۷۶۱۲۰۰
کی‌روش: به لحاظ تیمی بهتر از امارات بودیم/ ابتدا نمی‌خواستم ریسک کنم

کارلوس کی‌روش پس از پیروزی یک بر صفر تیم ملی ایران برابر امارات گفت: پیش از هر چیز می‌خواهم به این نکته اشاره کنم که امشب تنها پاسخگوی سوالات درباره بازی با امارات هستم و درباره چیز دیگری صحبت نمی‌کنم. امروز شاهد یک بازی خیلی خوب بودیم و خوشحالم که موفق شدیم پیروز میدان شویم. اعتقاد دارم تیم ملی امارات بهترین تیم غرب آسیاست و آنها امروز یک فوتبال عالی ارائه دادند. بازیکنان آنها در کارهای ترکیبی خوب بودند و فراموش نمی‌کنیم که چند سال است کنار هم بازی می‌کنند و همدیگر را می‌شناسند. به خاطر این بازی خوب به آنها تبریک می‌گویم.

او افزود: در درجه دوم به بازیکنان خودم تبریک می‌گویم. آنها آماده بودند تا پیروز شوند و گذشت را در آنها دیدم. بازیکنان من فوق‌العاده تلاش کردند و شاید اماراتی‌ها در تعداد پاس بیشتر از ما بودند ولی ما به لحاظ تیمی بهتر بودیم و در این بازی احساسی، پیروز شدیم.

کارلوس کی‌روش در پاسخ به سوالی درباره تغییر ترکیب تیم ملی در این دیدار نسبت به دو بازی قبلی عنوان کرد: ما می‌خواستیم در این دیدار بازیکنان جوان‌تر را که طراوت بیشتری دارند و به لحاظ مصدومیت هم در شرایط امن‌تری حضور دارند، به میدان بفرستیم اما همان طور که قوچان‌نژاد گفت ما الان در جایگاهی هستیم که همه بازیکنان‌مان به لحاظ تکنیکی و روحی روانی آماده بازی کردن هستند. در مقابل امارات دیدید رفیعی، جهانبخش و امیری چقدر دوندگی داشتند و عملکرد خوبی را ارائه دادند. من نمی‌خواستم در ابتدای بازی ریسک کنم اما در اواسط کار چون نیاز به این کار بود، بازیکنان باتجربه‌ای مثل دژآگه و قوچان‌نژاد را به زمین آوردیم. در مجموع از عملکرد تیمم در این دیدار راضی هستم.(ایسنا)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها