دستور دادستانی تهران به سازمان غذاودارو

نام کارخانه‌های استفاده کننده از پالم منتشر ‌شود

شعبه ۱۵ دادسرای کارکنان دولت به سازمان غذا و دارو دستور داد اسامی کارخانجات متخلف که در محصولات خود از روغن غیرمجاز پالم استفاده می‌کردند، منتشر کند.
کد خبر: ۷۶۰۷۱۰
نام کارخانه‌های استفاده کننده از پالم منتشر ‌شود

مصطفی ترک همدانی وکیل دادگستری و یکی از شاکیان پرونده روغن پالم در گفت‌وگو با تسنیم با اعلام این خبر اظهار داشت: با توجه به ماده 43 قانون تعزیرات حکومتی در امور خوراکی و بهداشتی، وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی ملکف است اسامی اقلام خوراکی و بهداشتی غیرمجاز را اعلام همگانی کند.

این وکیل دادگستری افزود: با گذشت قریب به 9 ماه از زمان رسانه‌ای شدن استفاده از روغن پالم در محصولات لبنی و با پیگیری بازپرس پرونده و حساسیت دادستان تهران در امور بهداشتی مردم، شعبه 15 بازپرسی دادسرای کارکنان دولت دستور انتشار اسامی کارخانجات متخلف که در تولید محصولات خود از روغن پالم استفاده می‌کردند را به سازمان غذا و دارو صادر کرد.

به گفته ترک همدانی، سازمان غذا و دارو موظف است ظرف مدت سه روز پس از دریافت این دستور، اسامی کارخانه‌های متخلف را منتشر و نتیجه را به دادستانی تهران گزارش کند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۱
علی مرادی
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۴۴ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۸
۰
۰
معاون وزیر بهداشت می گه برای روغن پالم 4 سال دیر عمل كردیم :
حالا برای غذای مرغ چند سال می خواهید دیر كنید
روغن سوخته خوراكی + ماشین رو می برن تو كارخانجات روغن ، اسید چربش رو می گیرن می دن به مرغ ها تا بخورن و پروار تر بشن . آیا می دونن و چشم ها شون رو بستن یا نمی دونن ؟
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها