«شارلی ابدو» باز هم توهین کرد

اهانت به مسلمانان با عکس «آیلان» + عکس

کارشناس مسائل سیاسی گفت: دولت فرانسه باید بدانند وارد چه بازی خطرناکی شده اند و نباید دموکراسی و جریان آزادیخواهی این کشور را قربانی صهیونیست ها کنند.
کد خبر: ۷۵۹۹۲۸
فرانسه وارد بازی خطرناکی شده است

به گزارش واحد مرکزی خبر، غلامرضا منتظمی در برنامه زنده گفتگوی ویژه خبری چهارشنبه شب با بیان اینکه غرب در کنترل صهیونیست هاست افزود: صهیونیست ها پشت سناریوی دین زدایی و جریان ضد دین هستند.

وی با اشاره به اینکه صهیونیست ها با راه اندازی جریان داعش بزرگترین ضربه را به اسلام زدند گفت: دشمن مشترک ما و غرب صهیونیست ها هستند.

منتظمی با بیان اینکه بزرگترین جریان ضد صهیونیستی درغرب در فرانسه است افزود:‌مردم فرانسه، مردم فهمیده ای هستند و می دانند منافعشان قربانی منافع صهیونیست ها می شود.

صهیونیست ها برای فشار به مقامات غربی پرونده های اخلاقی آنها را افشا می کنند

وی گفت:‌ صهیونیست ها برای فشار به مقامات غربی پرونده های اخلاقی آنها را افشا می کنند که نمونه آن پرونده اخلاقی اولاند و مسئله اخلاقی کلینتون بود.

منتظمی افزود: افشای پرونده اخلاقی اولاند برای فشار به وی در محکومیت و حذف کمدین معروف ضد صهیونیست فرانسوی بود.

کارشناس سیاسی با بیان اینکه بحران اقتصادی غرب به دلیل دخالت صهیونیست شکل گرفته است گفت:‌ در حالیکه از کاخ الیزه با نتانیاهو تماس گرفته شد که به فرانسه نیاید و در راهپیمایی اخیر این کشور با عنوان صلح شرکت نکند اما وی خود را به این راهپیمایی تحمیل کرد.

وی افزود: صهیونیست ها پس از شکست های سنگینی که در خاورمیانه خورده اند بین دو راهی حذف اسرائیل و حفظ جایگاه خود در غرب یا حفظ اسرائیل و رها کردن غرب مانده اند.

چرا توهین به پیامبر اسلام (ص) در غرب جرم نیست؟

منتظمی گفت:‌ صهیونیست ها ضربه نهایی را همانطور که در خاورمیانه خوردند در غرب نیز می خورند.

وی افزود:‌ رئیس جمهور فرانسه باید مراقب باشد وارد ستیز با مسلمانان و بازی که صهیونیست ها آن را طراحی کرده اند نشود.

حسن بهشتی پور کارشناس رسانه نیز در این برنامه با بیان اینکه اسلام هراسی جایگزین مبارزه با کمونیست و مارکیسیم در غرب شده است گفت:‌ درکشوری که شک در هلوکاست جرم است چطور توهین به پیامبر اسلام (ص) جرم نیست.

وی افزود: علمای اسلام باید با این حرکت مقابله کنند و اگر مقابله نشود ابعاد گسترده تری می یابد.

بهشتی پور گفت: البته ‌نباید با این موضوع مقابله به مثل کرد بلکه علمای اسلام باید راهکار مقابله با این جریان را بیابند زیرا صهیونیست ها در پی درگیر کردن اسلام و مسیحیت هستند.

وی با اشاره به انتشار سه میلیون نسخه ای هفته نامه شارلی ابدو در زبان های گوناگون افزود: هفته نامه ای که تا پیش از این بیست هزار نسخه تیراژ داشت امروز درتیراژ میلیونی منتشر می شود که این نشان می دهد جریانی پشت این مسئله است و کسانی از توهین به مقدسات اسلامی سود می برند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها