قتل به خاطر شوخی بچگانه 2 دوست

شوخی دو پسر جوان برای معرفی یکدیگر به عنوان فروشنده ماده مخدر گل، انگیزه جنایت در بوستان طاهرخانی تهران بود.
کد خبر: ۷۵۸۹۹۱
قتل به خاطر شوخی بچگانه 2 دوست

به گزارش جام‌جم، شامگاه بیست و هفتم آبان امسال، ماموران پلیس در جریان درگیری دسته‌جمعی در بوستان طاهرخانی شهرک قدس قرار گرفتند.

با حضور تیم پلیس در محل حادثه و انجام تحقیقات اولیه مشخص شد که درگیری میان دو گروه از جوانان رخ داده که در جریان آن، دو پسر به نام‌های اشکان بیست و چهار ساله و محمدحسین هجده ساله به علت اصابت ضربه‌های چاقو مجروح شده‌اند.

با انتقال مجروحان به بیمارستان، سه نفر از افراد حاضر در نزاع نیز دستگیر شدند. در حالی که تحقیق در این زمینه آغاز شده بود، اشکان به علت شدت جراحات جان سپرد و محمدحسین هم در بخش مراقبت‌های ویژه بستری شد.

دوستان اشکان که در زمان درگیری در بوستان طاهرخانی حضور داشتند، پس از انتقال به اداره دهم آگاهی در اظهارات خود عنوان کردند: شب حادثه دو جوان از یک خودروی پراید پیاده شده و مدعی شدند دنبال خرید موادمخدر از نوع گل هستند. اشکان نیز نشانی فردی به نام داریوش را به عنوان فروشنده مواد به آنها داد و سرنشینان پراید از محل دور شدند. حدود نیم ساعت از رفتن سرنشینان خودروی پراید نگذشته بود که آنها دوباره به بوستان مراجعه و سراغ اشکان را گرفتند و با او درگیر شدند. برای کمک به اشکان وارد درگیری شدیم، با بالا گرفتن نزاع، دیگر سرنشینان پراید نیز وارد درگیری شدند که ناگهان متوجه شدیم اشکان و محمدحسین چاقو خوردند.

با توجه به اظهارات دوستان مقتول و شناسایی جوانی به نام داریوش، دستگیری این شخص در دستور کار کارآگاهان قرار گرفت و در همان بوستان محل ترددش در محدوده اتوبان یادگار امام دستگیر و به اداره دهم پلیس آگاهی منتقل شد.

داریوش که تا زمان دستگیری از قتل اشکان خبر نداشت، پس از اطلاع از این موضوع در اظهاراتش به کارآگاهان گفت: آن شب داخل پارک بودم که اشکان با من تماس گرفت و عنوان کرد که چند نفر به دنبال خرید مواد هستند و به این بهانه نشانی پارک و مشخصات مرا به آنها داد. پس از دقایقی چند پسر جوان به بهانه خرید گل به من مراجعه کردند، اما اقدام به زورگیری پول‌ها و گوشی تلفن همراهم کردند. در همین زمان موفق به شناسایی یکی از آنها به نام شایان شدم که همین موضوع زمینه دوستی ما با یکدیگر شد و آنها نیز پول‌ها و گوشی تلفن همراهم را پس دادند. من که قصد تلافی کار اشکان را داشتم، عنوان کردم که فروشنده گل، شخصی به نام اشکان در همان بوستان طاهرخانی است. آنها نیز پس از گرفتن مشخصات اشکان، از پارک خارج شدند و هیچ خبری از درگیری داخل بوستان طاهرخانی و مرگ اشکان نداشتم.با شناسایی یکی از سرنشینان خودروی پراید به نام شایان، محل سکونت وی در منطقه تهرانسر شناسایی و کارآگاهان موفق به دستگیری وی شدند. شایان پس از انتقال به اداره دهم، با تائید اظهارات دوستان مقتول و داریوش عنوان کرد که ضارب اصلی یکی از دوستانش به نام اسماعیل، بیست‌وچهار ساله است.

کارآگاهان در ادامه تحقیقات دریافتند، اسماعیل بعد از قتل به روستایی در گیلان متواری شده که کارآگاهان او را دستگیر کردند.

سرهنگ کارآگاه آریا حاجی‌زاده، معاون مبارزه با جرایم جنایی پلیس آگاهی تهران بزرگ در این‌باره به جام‌جم گفت: متهم پس از انتقال به اداره آگاهی در بازجویی‌ها به مشارکت در قتل و درگیری اعتراف کرد، تحقیقات از متهمان در پلیس آگاهی ادامه دارد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها