جام جم ورزشی: رئیس باشگاه بارسلونا به فوق‌ستاره آرژانتینی این تیم وعده داده که سرمربی اسپانیایی آبی‌واناری‌ها در آستانه اخراج از نیوکمپ است.
کد خبر: ۷۵۷۹۰۸
وعده اخراج انریکه به مسی

شبکه TV3 تلویزیون کاتالونیا در گزارشی اعلام کرد که شمارش معکوس برای روزهای حضور لوئیس انریکه در بارسلونا به پایان رسیده است.

بر اساس این گزارش خوسپ ماریا بارتومئو، رئیس باشگاه بارسلونا پس از پیروزی این تیم برابر الچه در جام حذفی اسپانیا، جلسه‌ای با لیونل مسی، فوق‌ستاره آرژانتینی بارسلونا داشته است و در آن به کاپیتان تیم ملی آرژانتین که مدتی است با لوئیس انریکه، سرمربی تیم اختلاف پیدا کرده، گفته است که روزهای حضور انریکه را در نیوکمپ تمام شده بداند. حتی گفته شده است که مسی از فرانک رایکارد، مربی اسبق کاتالان‌ها که برای اولین بار به او فرصت حضور در ترکیب اصلی کاتالان‌ها را داد، به عنوان گزینه ایده‌آل برای گرفتن جای انریکه نام برده است.

طبق گزارش شبکه TV3 کاتالونیا، اخراج انریکه قطعی خواهد شد اگر بارسلونا در بازی یکشنبه شب خود برابر اتلتیکومادرید قادر به کسب پیروزی نباشد هرچند پیروزی در این بازی هم تنها پروسه اخراج او را به تأخیر می‌اندازد.

اینطور که پیداست بارتومئو می‌داند که اکثر هواداران بارسا در جبهه لیونل مسی هستند و این همان چیزی بود که در جریان بازی بارسا - الچه به اثبات رسید. او قصد دارد در پایان فصل جاری، انتخابات ریاست باشگاه را یک سال زودتر از موعد مقرر برگزار کند و برای بالا بردن شانس پیروزی‌اش در این انتخابات به برگ برنده‌ای همچون نگه داشتن و به اوج برگرداندن مسی در ترکیب کاتالان‌ها نیاز دارد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها