رهبر معظم انقلاب در دیدار مسئولان نظام و میهمانان کنفرانس وحدت اسلامی:(اجمالی)

سیاست ایران مبتنی بر دوستی باملت های مسلمان همسایه است

در خجسته سالروز میلاد با سعادت نبی مکرم اسلام و ولادت پربرکت امام صادق(ع)، جمعی از مسوولان کشور، میهمانان کنفرانس وحدت اسلامی و گروه هایی از مردم با حضرت آیت الله خامنه ای رهبر معظم انقلاب اسلامی دیدار کردند.
کد خبر: ۷۵۷۵۴۶
سیاست ایران مبتنی بر دوستی باملت های مسلمان همسایه است

به گزارش ایرنا به نقل از پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری، رهبر معظم انقلاب در این دیدار فرمودند: همین قدر که ملتهای مسلمان کنار هم باشند این به دنیای اسلام و شخصیت امت اسلامی عظمت می بخشد. امسال در اربعین دیدید میلیونها انسان کنار هم قرار گرفتند و این حرکت عظیم در دنیا انعکاس پیدا کرد و آن را تعظیم کردند.

ایشان تاکید کردند: دستهای تفرقه افکن میان شیعه و سنی به سرویسهای جاسوسی دشمنان اسلام می رسد، نه تشیعی که با ام آی 6 انگلیس ارتباط دارد، شیعه است و نه تسننی که مزدور سی آی ای آمریکا باشد، سنی است؛ بلکه هر دو ضد اسلامند.

رهبر معظم انقلاب اظهار داشتند: بعضی از دولتهای منطقه مبنای سیاست خارجی خود را معارضه با ایران قرار دادند؛ این اشتباهی بزرگ و خلاف عقل و حکمت است، به عکس، ایران سیاست خود را مبتنی بر دوستی باملت های مسلمان همسایه قرار داده است.

حضرت آیت الله خامنه ای ادامه دادند: حادثه عجیبی بود حادثه اربعین کربلا، این راه را دشمنان اسلام و اهل بیت به خیال خود مسدود کرده بودند، لازم می دانم از دولت عراق، ملت و عشایر عراق به دلیل فداکاری و خدمت در این آزمون بزرگ تشکر کنم.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها