رییس مرکز مدیریت راه های مازندران خبر داد؛

بارش برف و باران در راه های مازندران

جانشین رئیس پلیس راه کشور خبر داد

برف و باران راه‌های ۱۲ استان کشور را درنوردید

جانشین رئیس پلیس راه راهور ناجا از بارش برف و باران در معابر و راه‌های مواصلاتی ۱۲ استان کشور خبر داد.
کد خبر: ۷۵۷۴۴۸
برف و باران راه‌های ۱۲ استان کشور را درنوردید

سرهنگ صمد اسفندیاری در گفت‌وگو با تسنیم، با اشاره به آخرین وضعیت جوی در راه‌ها و معابر کشور به‌دنبال ورود سامانه بارشی از غرب کشور اظهار داشت: برابر آخرین اخبار دریافتی بارش برف در محورهای پیرانشهر و سردشت در استان آذربایجان غربی, معابر دامنه و فریدون‌شهر در استان اصفهان و محور کوهرنگ در چهارمحال و بختیاری ادامه دارد.

وی ادامه داد: همچنین گزارش‌های ما حاکی از بارش برف در محورهای بانه به سقز و بانه به همدان در استان کردستان و همچنین محور هراز در محدوده پلور تا امام‌زاده هاشم در استان مازندران است.

جانشین رئیس پلیس راه راهور ناجا افزود: علاوه بر این موارد بارش برف در در محورهای مواصلاتی استان‌های کرمانشاه, لرستان, همدان و ایلام نیز ادامه دارد.

اسفندیاری با بیان اینکه بارش باران در سه استان کشور نیز گزارش شده است، خاطرنشان کرد: طبق آخرین گزارش‌های دریافتی محورهای استان خوزستان، محورهای آستارا و تالش در گیلان و محورهای هراز، نور، کناره، رامسر و ارتفاعات فیروزکوه با بارندگی همراه است.

وی در پایان با هشدار به رانندگان در خصوص رانندگی با سرعت مطمئنه و پرهیز از شتاب و عجله، از آنها خواست که در محورهای کوهستانی و برف‌گیر حتماً از دارا بودن زنجیر چرخ، تجهیزات زمستانی و گرمایی خودروی خود اطمینان داشته باشند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها