جام جم ورزشی: بازیکنان استقلال روز گذشته از ترس سرمربی خود یعنی امیر قلعه نویی با مهدی رحمتی برخورد خوبی نداشتند.
کد خبر: ۷۵۷۰۳۳
خشم رحمتی از بی محلی بازیکنان استقلال

به گزارش جام جم ورزشی ، پیکان نیز مانند استقلال در اردوی کیش به سر می برد. روز گذشته استقلالی ها و پیکانی تداخل زمانی تمرین پیدا کردند تا بازیکنان هر دو تیم با هم روبرو شوند. در این میان حضور مهدی رحمتی دروازه بان فصل گذشته استقلالی ها بسیار جالب توجه بود. اما استقلالی ها رفتار بسیار عجیبی با او داشتند.
بازیکنان استقلال که از حساسیت سرمربی این تیم نسبت به رحمتی خبر دارند، ترجیح دادند با همبازی سابق خود روبرو نشوند و به اصطلاح با او گرم نگیرد.
برخی از همراهان تیم و اعضای تدارکات با دروازه‌بان پیکان یعنی سیدمهدی رحمتی سلام و علیک کردند ولی بازیکنان طوری مشغول گرم کردن شدند تا با سنگربان مغضوب(!) روبه‌رو و مجبور به سلام و علیک نشوند.
در همین گیر و دار و سکوت داخل ورزشگاه یکی به رحمتی گفت سرمربی سابقت روی سکوها نشسته و این دروازه‌بان هم گفت‌ "نشسته که نشسته! چه‌کار کنم؟ بگویم ایستاده مرا تماشا کند؟"
صدای بلند و لحن بیان رحمتی را می‌توان ناراحت‌کننده دانست اما او حنیف عمران‌زاده را نیز بی‌نصیب نگذاشت و بدون اینکه اسمی از مدافع استقلال بیاورد، گفت "فلانی که با من ادعای رفاقت و برادری دارد و مدام با من در تماس است را ببینید که جرأت سلام کردن هم ندارد. آدم ۱۰۰ کیلو باشد ولی بترسد به رفیقش سلام کند، نوبر است!"

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها