طی 3 روز برگزار می شود

نمایشگاه مدیریت بحران در مجتمع شهر آفتاب

معاون آمادگی و مقابله سازمان مدیریت بحران گفت: از ۲۸ بهمن تا اول اسفند به مدت سه روز نمایشگاه بین‌المللی مدیریت بحران در مجتمع شهر آفتاب برگزار می‌شود.
کد خبر: ۷۵۶۲۵۸
نمایشگاه مدیریت بحران در مجتمع شهر آفتاب

مرتضی اکبرپور درباره برگزاری نمایشگاه مدیریت بحران گفت: از 28 بهمن تا اول اسفند به مدت سه روز نمایشگاه بین‌المللی مدیریت بحران در مجتمع شهر آفتاب برگزار می‌شود.

وی با اشاره به اینکه در این نمایشگاه بین‌المللی کشورهای مختلف در حوزه مقابله با بحران حضور دارند و دستاوردهای خود را در این خصوص ارائه می‌دهند.

معاون آمادگی و مقابله سازمان مدیریت بحران افزود: در مدت برگزاری نمایشگاه اساتید مرتبط با بحران نیز حضور دارند و کارگاه‌های تخصصی در سطح ملی و استانی برگزار می‌شود تا راهکارهای مقابله با بحران شناسایی شود.

اکبرپور گفت: از شرکت‌های داخلی و خارجی در تأمین و تولید تجهیزات مرتبط با بحران نیز برای حضور در این نمایشگاه دعوت به عمل آمده است تا بتوان از تجربیات آنها نیز استفاده شود.

وی به پیچیدگی مدیریت بحران در کلان‌شهرها اشاره کرد و گفت: با وجود ساختمان‌های بلندمرتبه و سیستم‌های مختلفی که در کلان‌شهرها وجود دارد به همین دلیل در صورت وقوع بحران با پیچیدگی‌های مختلفی مواجه هستیم و قطعاً دیگر روش‌های سنتی برای بحران پاسخ نمی‌دهد و باید از تکنولوژی‌های جدید بهره برد که برگزاری این نمایشگاه نیز در جهت آشنایی با این نرم‌افزارها و سخت‌افزارها است.(فارس)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها