مدیرکل عتبات سازمان حج و زیارت خبر داد:

اعزام زائران عتبات عالیات در قالب سفر 10 روزه

مدیرکل عتبات سازمان حج و زیارت با بیان اینکه هنوز سفرهای دریایی زائران به عتبات عالیات قطعی نشده، از اعزام زائران در قالب سفر 10 روز به عتبات در آینده نزدیک خبر داد.
کد خبر: ۷۵۵۸۶۹
اعزام زائران عتبات عالیات در قالب سفر 10 روزه

به گزارش جام جم آنلاین از پایگاه اطلاع رسانی حج، محسن نظافتی درمورد سفرهای دریایی به عتبات گفت: سفرهای دریایی به عتبات هنوز قطعی نشده و همچنان پیگیر آن هستیم.

وی با بیان اینکه دلیل تاخیر برنامه سفر دریایی زائران به عتبات به کشتیرانی بازمی گردد، افزود: براساس برنامه ریزی صورت گرفته، قرار بود یکی از شرکت های کشتیرانی این خدمات را به زائران ارائه کند که بنا به دلایلی و به سبب نداشتن مجوز این کار صورت نگرفت.

نظافتی، حذف سفر دریایی را قطعی ندانست و گفت: برای اعزام زائران به عتبات در قالب سفر دریایی، نیاز به بستر سازی است و منتظر خواهیم بود تا وضعیت حمل ونقل و شیوه اعزام مشخص شود و در این زمینه تصمیم بگیریم.

وی از اعزام زائران ایرانی در قالب سفرهای 10 روز به عتبات در آینده نزدیک خبر داد و افزود: سازمان حج و زیارت در تلاش است تا تنوع بسته های اعزام را برای زائران فراهم کند که سفرهای 10 روز نیز تا پایان دی ماه آغاز می شود.

مدیرکل عتبات سازمان حج و زیارت گفت: زمان دقیق اعزام و قیمت های قطعی این سفرها تا یک هفته دیگر مشخص و اطلاع رسانی خواهد شد.

وی افزود: اکنون سازمان حج و زیارت، زائران ایرانی را در قالب سفرهای 3، 4 و 7 روز به عتبات عالیات اعزام می کند که هر زائری می تواند متناسب با شرایط خود یکی از بسته های اعزامی را انتخاب کند.

نظافتی گفت: قیمت های عتبات عالیات اکنون هیچ تغییری نکرده و همچنان قیمت ها مانند قبل از اربعین برای زائران لحاظ می شود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها