امین حیایی در تازه ترین گفتگویش در کنار صحبتهای جالب و البته تکان دهنده ای که درباره نقش فروشی در سینما کرده از این گفته که علاقه ای به فضای مجازی ندارد و ترجیح می دهد نه در فیسبوک باشد و نه در اینستاگرام.
کد خبر: ۷۵۵۴۱۹
نقش فروشی در سینما به روایت «امین حیایی»
امین حیایی در تازه ترین گفتگوش که با ساناز صفایی در "تی.وی.پلاس" انجام شده درباره نقش فروشی در سینما می گوید: الان جوری شده که برخی از سرمایه داران هزینه می‎کنند که بیایند و در سینما فیلم بازی کنند و در امتداد این درخواست برخی هستند که نقشها را می فروشند.

وی ادامه می دهد: یک سری از دوستان برای ورود به سینما نقشها را می‎خرند و می‎آیند کنار ما قرار بگیرند تا معروف بشوند...هیچ کس در هیچ جای دنیا این طوری کار نمی‎کند و نقش فروشی رویه خوبی نیست.
حیایی در پاسخ به این پرسش که بعضا چرا در فیلمهای سطحی بازی می‎کند بیان می دارد: واقعا برخی مواقع است که ناخودآگاه در شرایطش قرار میگیریم یعنی اسیر رفاقت می‎شویم و رفاقت عاملی میشود برای تبدیل کار به افتضاح!
این بازیگر می افزاید: چون خیلی ساده ام و برای همین زود گول می‎خورم. درنظر بگیرید که ابتدا از طرح فیلمنامه می‎گویند و بعد از ما ایده می‎گیرند که فیلمنامه را تکمیل کنند ولی بعد می‎بینیم فیلمنامه جور دیگری نوشته شده و ما هم اطلاعی نداریم و کاری هم نمیشود کرد و باید تا آخر ایستاد.
حیایی با اشاره به اینکه برخی کارها را برای گذران زندگی قبول می کند اظهار می دارد: ما بازیگران هم خانواده داریم و به تبع آن هزینه زندگی داریم و باید کار کنیم تا هزینه زندگی را بدست آوریم. من نه سوپرمارکت دارم، نه نمایشگاه اتومبیل دارم و نه بسازبفروشم و برای همین باید بازی کنم تا خرجم بدست آید.
این بازیگر درباره فشار مخاطبان که بعضا از سوی رسانه های مجازی بر هنرمندان وارد شده و انگار ممیزی تازه ای است برای آثار هنری می گوید: چند باری که وارد محیط مجازی شدم هم نکات خوب دیدم و هم نکات بد با این حال نه اینستاگرام دارم و نه فیسبوک چون فیسبوکم هم مدتها فعال نیست و کلا آدم فضای مجازی نیستم چون در همان برهه حضور در فیسبوک بی احترامیهایی دیدم که دوست ندارم ببینم. درباره همه آدمها این وضع وجود دارد.
(خبرگزاری میزان)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها