رابطه ناگسستنی خاندان سلطنتی انگلیس با فساد

فساد اخلاقی پسر ملکه دردسر ساز شد

اعضای خاندان سلطنتی انگلیس که اخبار زیادی در مورد انحرافات آنها وجود دارد این بار با مطرح شدن پرونده ای علیه پسر دوم ملکه، به دردسر افتادند.
کد خبر: ۷۵۵۳۹۷
فساد اخلاقی پسر ملکه دردسر ساز شد

پرنس اندرو ملقب به دوک یورک، تبدیل به تیتر اول رسانه های غربی به ویژه انگلیس شده است.

دیلی تلگراف در این رابطه می نویسد: در دادگاهی در فلوریدای آمریکا پرنس اندرو، دومین فرزند پسر ملکه الیزابت دوم، متهم به فساد اخلاقی و برقراری رابطه نامشروع با یک دختر بیش از رسیدن وی به سن قانونی شد.

بر اساس اسناد موجود در این دادگاه پرنس اندرو این کار را با همکاری فردی به نام «جفری اپستین» یک بانکدار آمریکایی که به اتهام فساد اخلاقی به 18 ماه زندان محکوم شده انجام داده است.

در این دادگاه اعلام شد که «اپستین» به این دختر وام های زیادی داده و موجب تغییر شرایط زندگی وی شده است.

این دختر که هم اکنون 30 سال دارد گفته است که در سن 17 سالگی مجبور به برقراری ارتباط نامشروع با پرنس اندرو در لندن، نیویورک و جزیره ای در سواحل کارائیب شده است.

خاندان سلطنتی انگلیس در پی این اعلام دست به کار شده و به سرعت اتهام فساد اخلاقی اندرو و ارتباط وی با این فرد را رد کرده است.

این خبر در حالی تکذیب می شود که در سال 2014 خبرهایی در مورد رابطه «اندرو» با یکی از مدل های معروف هالیوود به نام «مونیکا ژاکیچیک» از کشور کرواسی منتشر شده بود.

این برای اولین بار نیست که فرزندان و نوداگان ملکه انگلیس دردسرساز می شوند در گذشته نیز افرادی از خاندان سلطنتی از جمله «هری» به دلیل رفتار نامناسب مشکلاتی را برای این خاندان به وجود آورده بودند و در سال گذشته نیز پرنس چارلز متهم به فرار از مالیات شده بود.(مهر)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها