در اوضاع بی‌رئیسی هندبال، تیم ملی در تدارک نخستین حضور جهانی خود است

هندبال؛ پیچیده در تار و پود مشکلات

جام جم ورزشی: تیم ملی هندبال جمهوری اسلامی ایران برای برگزاری دومین مرحله از اردوی آماده سازی، وارد رم پایتخت ایتالیا شد.
کد خبر: ۷۵۵۲۹۰
هندبالیست ها به ایتالیا رسیدند

تیم ملی هندبال کشورمان به دعوت رسمی فدراسیون هندبال ایتالیا برای برگزاری اردوی آماده سازی با تیم ملی این کشور که در شهر 'کیئتی' در 200 کیلومتری شرق رم برگزار می شود، به ایتالیا سفر کرده است.

تیم ملی هندبال ایران قراراست روزهای سه شنبه(16دی)،چهارشنبه (17دی) و جمعه (19 دی)با تیم ملی ایتالیا بازی کند و علاوه براین، دو بازی دیگر نیز با دو تیم اول باشگاه های دسته یک این کشور خواهد داشت.

همچنین بعدازظهر روز پنجشنبه (18 دی) یک قرارداد همکاری میان فدراسیون های هندبال دو کشور توسط روسای آن درشهر رم به امضاء خواهد رسید.

اکبر ریاحی، سرپرست تیم ملی هندبال ایران اظهار داشت: 22 ملی پوش ایرانی که در اردوی ایتالیا شرکت کرده اند از بهترین بازیکنان هندبال کشورمان هستند و این نخستین باری است که تیم ملی هندبال ایران در بازی های جهانی قطر شرکت می کند و امیدواریم بتوانند غرور ایرانی را به نمایش جهانی بگذارند.

تیم ملی هندبال ایران درپی لغو اردوی اسلوونی و پس از پایان نخستین مرحله از اردوی تدارکاتی جهت حضور در بیست وچهارمین دوره مسابقات قهرمانی مردان جهان که از 25 دی ماه تا 12 بهمن ماه در دوحه قطر برگزار شود، برای برگزاری دومین مرحله از اردوی آماده سازی به ایتالیا سفر کرده است.

گفتنی است پس ازپایان اردوی ایتالیا،18 بازیکن انتخاب و به قطر خواهند رفت.

تیم ملی هندبال ایران به همراه تونس، کرواسی، مقدونیه، بوسنی وهرزگوین و اتریش در گروه «بی» این مسابقات در قطر قرار دارند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها