جام جم ورزشی: لژیونر هندبال ایران و بازیکن تیم MKB MVM وزپرم گذرنامه مجارستانی گرفت.
کد خبر: ۷۳۱۲۰۷
لژیونر ایرانی تبعه کشور مجارستان شد؟

سایت هندبال‌پلنت امروز نوشت: ایمان جمالی، مدافع چپ ایران به تیم وزپرم اعلام کرد که پاسپورت مجارستان را دریافت کرده است. جمالی در سال 2011 به مرکز هندبال مجارستان رفت. او کم و بیش در طول دو سال اخیر بازی کرد، اما اخیرا به دلیل مصدومیت در میادین غایب است.

در گذشته برخی شایعه‌هایی در خصوص حضور او برای تیم ملی مجارستان به گوش می‌رسید. وی در بازی‌های آسیایی 2014 اینچئون و رقابت‌های قهرمانی آسیا که ایران جواز حضور در مسابقات جهانی قطر را کسب کرد، حاضر نشد.

ایمان جمالی نخستین ملی‌پوش هندبال ایران است که به لیگ‌های اروپایی رسید. ملی‌پوش جوان تیم ملی هندبال ایران و باشگاه فولاد مبارکه سپاهان که در جریان رقابت‌های قهرمانی جوانان جهان در یونان با پیشنهاد باشگاه MKB MVM وزپرم مجارستان روبرو شد اسفندماه سال 90 برای انجام تست پزشکی و فنی به مجارستان سفر کرد.

جمالی که در تست‌های این باشگاه مجارستانی موفق بود با این باشگاه قرارداد 4 ساله‌ای به امضا رساند تا هندبال خود را در این کشور ادامه دهد.(فارس)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۲
kh
United States
۰۲:۳۱ - ۱۳۹۳/۰۸/۰۴
۰
۰
خاك عالم...
ایرانی
Iran, Islamic Republic of
۱۰:۲۹ - ۱۳۹۳/۰۸/۰۴
۰
۰
آقای ناشناس كشورش چه هزینه ای برای او كرده ؟ فقط خانواده اش برای او هزینه كرده اند ! پس اینقدر ای وای نگو ! وقتی برای كسی هزینه نكنید حقی هم درباره اش ندارید

نیازمندی ها