سخنران پیش از خطبه‌های نماز جمعه گفت: باید مراقب باشیم فتنه‌گران چهره عوض نکرده و در پست‌ها و نهادها لانه نکنند.
کد خبر: ۷۵۵۰۴۰
رسانه ها فتنه گران را به اسم و رسم معرفی کنند

حجت‌الاسلام‌والمسلمین تقوی، سخنران پیش از خطبه‌های نماز جمعه این هفته تهران با اشاره به جریانات سال ۸۸ گفت: مبادا فتنه‌گران میراث‌دار امکانات نظام که از برکت خون شهدا به‌دست آمده، باشند. باید مراقب باشیم فتنه گران در نهادها لانه نکنند.

وی افزود: رسانه های مسئول باید مدام مساله فتنه و فتنه گر را جلوه گر باشند تا مردم فتنه گران را به اسم و رسم بشناسند. اگر مجلس روی بعضی از چهره ها حساسیت نشان داده، وظیفه شرعی و ملی اش بوده است که کسانی که در فتنه حضور داشتند، در پست های کلیدی لانه نکنند.

سخنران پیش از خطبه‌های نماز جمعه با اشاره به اینکه وزرا و رئیس جمهور مواضع شفاف خود را در مقابل فتنه اعلام کرده اند، بیان کرد: ما همین انتظار را از آنان داشتیم و باید مراقب باشیم که فتنه گران چهره عوض نکنند؛ چراکه فتنه را براندازی می دانیم و اینها برای جمع کردن سفره نظام آمده بودند و اختلاف دو نفر مدنظر نبود.

حجت‌الاسلام تقوی با اشاره به اینکه مقدمه فتنه ۸۸ در ۱۸ تیر سال ۷۸ و در جریانات دانشگاه طراحی شده، تصریح کرد: باید دید بعد از تیر ۷۸ چه چهره هایی به خارج و آمریکا رفتند؟

وی با بیان اینکه رهبر معظم انقلاب چند ماه پیش از فتنه در این باره هشدار داده بودند، اظهار داشت: بعد از ظهر ۲۳ خرداد نخستین اغتشاشات آغاز شد. رهبر معظم انقلاب روز ۲۴ خرداد یکی از سران فتنه را فراخواند و به ایشان گفت که قانون را فصل الخطاب بدانند، اما روز ۲۵ خرداد ماه راهپیمایی میدان انقلاب به آزادی انجام شد و تعدادی از چهره‌ها و جریانات دوم خردادی در این راهپیمایی حضور پیدا کردند.(مهر)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها