دو مرد مسلح که قصد داشتند به چهار مغازه طلافروشی در یک مجتمع تجاری در ملارد دستبرد بزنند با هوشیاری نگهبان ناکام ماندند و یک نفرشان دستگیر شد.
کد خبر: ۷۵۴۸۵۵
نقشه سارقان مسلح برای دستبرد همزمان به 4 طلافروشی

به گزارش جام‌جم، ساعت 20 و 30 دقیقه شامگاه نهم دی امسال مغازه‌داران مجتمع تجاری طلافروشان منطقه سر آسیاب ملارد، درحال بستن مغازه هایشان و ترک آنجا بودند که صدای درگیری شنیدند. آنها مشاهده کردند دو مرد که یکی‌شان مسلح بود مقابل در مجتمع ایستاده و در حال درگیری با نگهبان آنجا هستند. یکی از مغازه داران خود را به تلفن رساند و موضوع را به پلیس اطلاع داد.

همزمـــان یکی از سارقان مسلح به سمت چند نفر از کسبه رفت تا با تهدید آنها نقشه خود را اجرا کند، اما با مقاومت آنها روبه‌رو شد.

ماموران بسرعت خود را به محل حادثه رساندند و وارد متجمع طلافروشان شدند یکی از سارقان مسلح با اسلحه مغازه‌داران را تهدید کرده وحتی دو تیر هوایی هم شلیک کرد. ماموران ابتدا به متهم اخطار داده و با عملیات روانکاوانه از او خواستند تسلیم شود و به کسی آسیب نرساند اما متهم تهدید می‌کرد که اگر ماموران محل را ترک نکنند جان افراد حاضر در آنجا را خواهد گرفت. ماموران که احتمال می‌دادند متهم دست به اقدامی خطرناک بزند، وارد عمل شده و او را دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان ملارد در این باره به جام‌جم گفت: با انتقال متهم سی و دو ساله به نام مراد به پلیس آگاهی، ابتدا سوابق کیفری او بررسی شد که ماموران پی بردند وی یک دزد سابقه‌دار است. با مشخص شدن این موضوع بازجویی از متهم ادامه یافت تا این که او اعتراف کرد چند روز پیش نقشه سرقت را طراحی کرده و با رفت و آمد به این پاساژ ورود و خروج مغازه داران را زیر نظر گرفتم و متوجه شدم آنها تا ساعت 9 شب در مغازه هستند. با کسب این اطلاعات همراه دوستم شبانه به آنجا رفتیم تا نقشه‌مان را عملی کنیم که نگهبان پاساژ متوجه موضوع شد و به مقاومت در برابر ما پرداخت که کسبه متوجه موضوع شدند و خیلی زود دستگیر شدم.

سرهنگ برزو همتی افزود: تحقیقات ازمتهم نشـان مــی‌داد او و همدستش قصد داشتند به چهار مغازه دستبرد بزنند. در حال حاضر تحقیقات برای دستگیری همدست متهم در پلیس آگاهی ادامه دارد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها