جام جم ورزشی: باشگاه پرسپولیس در فصل نقل و انتقالات نیم فصل، از هر شش سهمیه خود استفاده کرد و قرار است دو بازیکن آزاد دیگر هم برای پیوستن به سرخپوشان جذب شوند.
کد خبر: ۷۵۴۵۱۵
پرسپولیس هر 6 سهمیه را جذب کرد

به گزارش جام جم ورزشی و به نقل از سایت باشگاه پرسپولیس، پرسپولیس پس از آنکه در اولین روز نقل و انتقالات نیم فصل، اقدام به جذب رضا خالقی‌فر از راه آهن کرد، طی روزهای گذشته قرارداد یکسال و نیمه‌ای را با تادئو مورو جونیور به امضاء رساند و وی در تمرینات شرکت کرد.

باشگاه پرسپولیس در آخرین روز نقل و انتقالات با مسعود همامی، بابک حاتمی، علی علیپور و مبین میردورقی قرارداد بست.

بنابر اعلام مسوولان نقل و انتقالات باشگاه پرسپولیس، مسعود همامی دروازه‌بان سابق تیم‌های سپاهان، راه آهن و پیکان، پس از اخذ رضایتنامه از باشگاه قبلی خود با قراردادی به مدت یک فصل و نیم به جمع سرخپوشان پیوست. قرارداد وی شب گذشته در هیأت فوتبال استان تهران به ثبت رسید و مدارک او همان زمان برای سازمان لیگ ارسال شد.

همچنین مبین میردورقی مدافع چپ سایپا نیز برای یک فصل و نیم قراردادش را با پرسپولیس به ثبت رساند. قرارداد او سه‌شنبه شب در هیأت فوتبال ثبت شد و مدارک وی نیز برای سازمان لیگ ارسال گردید.

بابک حاتمی دیگر بازیکن سایپا است که به پرسپولیس پیوست. او که در دفاع راست بازی می‌کند، با قراردادی یک و نیم ساله پرسپولیسی شد و قرارداد او نیز در هیات فوتبال به ثبت رسید.

علی علیپور بازیکن هجومی تیم فوتبال راه آهن نیز روز گذشته با قردادی دو و نیم ساله به پرسپولیس پیوست. وی طبق حکم کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال با توجه به مفاد آئین‌نامه نقل و انتقالات از امکان فسخ یک جانبه استفاده کرد و به عنوان بازیکن آزاد با پرسپولیس قرارداد بست. قرارداد این بازیکن روز گذشته در هیأت فوتبال ثبت شد و حالا در مرحله صدور کارت بازی از سوی سازمان لیگ قرار دارد.

بنابر اعلام مسوولان سازمان لیگ، با توجه به شرایط پیش آمده برای باشگاه راه آهن، چنین مواردی در مورد بازیکنان راه آهن باید با امضای مسوولان قضایی انجام شود که این امر در حال پیگیری است. بنابر همین اعلام، بازیکنانی چون طالب‌لو، آبشک و غلامی نیز با همین شرایط از راه آهن جدا شدند.

گفتنی است؛ با توجه به اینکه فهرست پرسپولیس هنوز جای خالی دارد، باشگاه مصمم به جذب دو بازیکن آزاد خارجی با توجه به انتخاب‌های حمید درخشان است. بر این اساس یک بازیکن برزیلی راهی تهران شده است و قرار است کادر فنی از میان بازیکنان خارجی آسیایی، یک نفر را انتخاب کند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها