کلاه‌تان را بالاتر بگذارید آقای وزیر ورزش

کشتی‌گیری که از بی‌پولی «چوپان» شد!

جام جم ورزشی: کشتی‌گیر 15 ساله مستعد ملایری که توانسته بود تمامی رقبای خود در استان همدان را مقتدرانه شکست دهد در مقابل بی‌پولی شکست خورد تا از حضور در مسابقات کشوری باز بماند و به دنبال آن با محرومیت 2 ساله، چوپانی پیشه کند.
کد خبر: ۷۵۳۲۴۶
کشتی‌گیری که از بی‌پولی «چوپان» شد!

سعید گودرزی که به عنوان یکی از چهره‌های شاخص مربیان پایه در ملایر مطرح است، با اشاره به اینکه یکی از کشتی‌گیران نوجوان و آینده‌دار استان همدان که بهترین شاگرد من بود، تنها به دلیل فقر و تنگدستی دو سال از کشتی محروم شد و آن‌ را برای همیشه کنار گذاشت گفت: یک کشتی‌گیر آزادکار به نام حمیدرضا بختیاری از ملایر که تنها 15 سال سن داشت و توانسته بود در مسابقه‌های استانی تمامی کشتی‌گیران را با اقتدار و اختلاف زیاد شکست دهد، قرار شد به مسابقه‌های نوجوانان قهرمانی کشوری که سال گذشته برگزار شد برود اما مسئولان هئیت کشتی استان گفتند باید پاسپورت خود را تحویل بدهی تا بتوانی در این رقابت‌ها شرکت کنی اما او از آنجا که خانواده‌اش در روستاهای دور افتاده و بسیار محروم ملایر زندگی می‌کردند و وضع مالی بسیار بدی داشتند، نتوانست مقدار اندکی پول برای گرفتن پاسپورت فراهم کند و به همین سبب از حضور در مسابقه‌های قهرمانی کشور بازماند.

وی گفت: پس از این موضوع مسوولین کشتی همدان به همین دلیل او را دو سال از حضور در کلیه رقابت‌های کشتی محروم کردند که باعث شد او با سرخوردگی برای همیشه کشتی را رها کند و در حال حاضر در روستای خود مشغول به چوپانی است. در حالی که این کشتی‌گیر بسیار بااستعداد بود و مطمئنم یکی از بهترین‌های کشتی ایران می‌شد.او کسی در حد یونس امامی و سرشار از استعداد بود. متاسفانه من پس از این اتفاق از این موضوع با خبر شدم وگرنه اندک پول مورد نیاز او را با جان و دل در اختیارش می‌گذاشتم.

وی افزود: متاسفانه رییس کشتی همدان به جای اینکه از او دلیل این کار را بپرسد و بگوید چرا نتوانستی پاسپورت خود را تهیه کنی و علت حضور نیافتن او در مسابقات قهرمانی کشور را جویا شود،خیلی راحت او را دو سال محروم کرد. در حالی که اصلا آیین‌نامه کمیته انضباطی می‌گوید اگر هم این کشتی‌گیر خلافی مرتکب شده تنها می‌توانستند او را 6 ماه محروم کنند.(ایسنا)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها