جام جم ورزشی: کرار جاسم می گوید که با این تیم دو فصل قرارداد دارد و می خواهد در این تیم بماند. کرار جاسم تاکید کرد که دیگر به تیم ملی عراق فکر نمی کند و این که امیر قلعه نویی به او گفته که استقلال بدون او هیچ است.
کد خبر: ۷۵۳۱۹۰
کرار: قلعه‌نویی به من گفت استقلال بدون تو تیم نیست

بحث خداحافظی کرار جاسم از تیم ملی فوتبال عراق در هاله ای از ابهام بود. این بازیکن عراقی چند روز پیش در گفت و گو با یک سایت عراقی تاکید کرد که دیگر به حضور در تیم ملی فوتبال عراق فکر نمی کند اما به یکباره در ایران تغییر موضوع داد و تاکید کرد که این حرف ها صحت ندارد و این این احتمال وجود دارد که دوباره به تیم ملی عراق برگردد.

کرار جاسم در گفت و گویی که این بار با سایت عربی کوره داشت درباره موضوعات زیادی صحبت کرد. او می گوید دیگر به تیم ملی عراق فکر نمی کند و می خواهد به بازی در استقلال ادامه دهد.در زیر متن این گفت‌وگو را می‌خوانید:

بعد از آن که در فهرست تیم ملی عراق برای حضور در جام ملت های آسیا 2014 قرار نگرفتی چه احساسی داشتی؟

نمی دانم که آیا این یک غافلگیری برای من بود یا چیز طبیعی. در کل باید بگویم که من الان با استقلال شرایط خوبی دارم. من در فصل جاری چند پیشنهاد خوب دارم. از چند باشگاه حوزه خلیج فارس پیشنهاد دارم اما باشگاه استقلال می خواهد من را حفظ کند و این نشان می دهد که همه چیز به خوبی پیش می رود و من عملکرد خوبی داشته ام.

خبرهایی که درباره فسخ قرارداد شما با استقلال به گوش می رسد، درست است؟

اصلا چنین خبرهایی صحت ندارد. این خبرها شایعه است و هدف آنها لکه دار کردن شهرت من است به خاطر این که قرارداد من با استقلال دو فصل است نه یک فصل. من از باشگاه استقلال خواستم که رضایت نامه من را بدهد اما سران این باشگاه و امیر قلعه نویی مخالفت کردند. هواداران علاقه زیادی به من دارند. امیر قلعه نویی سرمربی تیم به من گفت که من شایسته حضور در تیم های اروپایی هستم و استقلال بدون کرار تیم نیست.

درباره تیم ملی عراق چه تصمیمی گرفتید؟

در حقیقت دیگر موضوع عراق را از ذهنم دور کرده ام و تمام تمرکز من روی استقلال است. زمانی که با تیم ملی عراق در جام ملت های آسیا 2007 قهرمان شدم خواستم از تیم ملی خداحافظی کنم.

الان در فهرست تیم ملی عراق بازیکنانی دعوت شده اند که از نظر سنی بزرگ‌تر از شما هستند. چه نظری دارید؟

به صراحت هر چه تمام‌تر بگویم از مسئولان فوتبال عراق هیچکس حقیقت را نمی گوید. چیزی در درونم درباره فدراسیون فوتبال عراق ندارم و نمی دانم که آنها هم درباره من چه فکرهایی می کنند. من فقط به خاطر مردم بازی می کنم.

دوران شما با حکیم شاکر چگونه بود؟

حکیم شاکر عراق را دوست داشت. او مربی قابل احترامی است و نتایج خوبی با تیم ملی عراق به دست آورد. شاکر توانست با تیم زیر 22 ساله عراق قهرمانی در آسیا را به دست آورد و در جام کشورهای عربی در بحرین دوم شد. او همچنین تیم ملی جوانان را در ترکیه چهارم جهان کرد و این موفقیت های را کسی انکار نمی کند.

درباره جام کشورهای عربی در عربستان صحبت کنید؟

بازیکنی هستم که در هر جایی به تیم ملی کشورم خدمت می کنم چه در ترکیب اصلی باشم و چه در نیمکت ذخیره و چه حتی یک دقیقه به میدان روم. می خواهم با نهایت احترام و قدردانی به حکیم شاکر یک چیزی را بگویم و آن این که بازی دادن به بازیکنانی که در لیگ عراق بازی می کنند و نیمکت نشین کردن لژیونرها چه معنای دارد؟ امیر قلعه نویی به صراحت به من گفت که وقتی سرمربی تیم ملی عراق تو را به این سطح بالایی که داری بازی نمی دهد پس به تیم ملی نرو. وقتی حکیم شاکر به من در ترکیب اصلی بازی نمی داد و یا نیمه دوم من را به بازی می فرستاد هیاهوی رسانه ای زیادی در ایران به پا شد.

اما شما با تیم ملی عراق نتوانستی در عربستان بازی های خوبی را به نمایش بگذاری. چه حرفی برای گفتن داری؟

همه دیدند که حکیم شاکر سرمربی تیم ترکیب خوبی به میدان نمی‌فرستاد و به بازیکنان در پست های اصلی آنها بازی نمی داد.

یعنی کسی در چیدن ترکیب اصلی نقش داشت؟

به صراحت بگویم که خود شاکر ترکیب اصلی را نمی چید و دستیارانش این کار را می کردند.

(ایسنا)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها