رییس سازمان جهاد کشاورزی استان سیستان و بلوچستان گفت : با تدبیر مناسب دولت شرایط برای بیمه کردن محصولات کشاورزی آماده است.
کد خبر: ۷۵۲۰۸۹
محصولات کشاورزی سیستان و بلوچستان بیمه می شود

رضا نجفی امروز چهارشنبه پس از بازدید از باغات بخش زرآباد با اشاره به دغدغه کشاورزان هندوانه کار افزود: کشت کاران هندوانه اگر می خواهند از مزیت بیمه غرامت بهره مند شوند باید محصولات خود را بیمه کنند و هم اینک با حمایت دولت تدبیر و امید شرایط بیمه فراهم شده است.

وی در خصوص بیمه محصولات کشاورزی و پرداخت غرامت به کشاورزان گفت: در سال گذشته حدود 22 هزار هکتار از باغات خرما که واجد شرایط بیمه بودند، تحت پوشش بیمه قرار گرفتند و حدود 163 میلیارد ریال غرامت بیمه خرما در حال پرداخت است.

رییس سازمان جهاد کشاورزی استان سیستان و بلوچستان با اشاره به ظرفیت های مناسب کشاورزی در منطقه زرآباد، افزود: جهادکشاورزی استان آمادگی دارد در طرح های توسعه بخش کشاورزی منطقه مستعد زرآباد که از جایگاه بسیار خوبی برخوردار است شرکت کند.

نجفی افزود: یکی از بحث های جدی که در دستور کار جهاد کشاورزی استان در بخش زرآباد کنارک قراردارد، مهار روان آب هاست.

به گفته رییس سازمان جهاد کشاورزی استان سیستان و بلوچستان، با مهار روان آب ها بحث پایداری کشت در بخش زرآباد از توابع شهرستان کنارک از جایگاه خاصی برخوردار می شود.

نجفی با اشاره به نیازمندی زرآباد به احداث سردخانه کشاورزی، افزود: کسانی که مایل به سرمایه گذاری در بخش کشاورزی بویژه احداث سردخانه در زرآباد هستند، جهاد کشاورزی استان سیستان و بلوچستان آمادگی دارد از محل تسهیلات منابع صندوق توسعه ملی، تسهیلاتی پرداخت کند.(ایرنا)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها