جام جم ورزشی: نامش طنین نراقی است و 20 سال دارد. با اینکه یکی از خط شکن های ورزش بانوان است اما نه تنها دیده نشد بلکه جریمه سنگینی هم برای وی در نظر گرفتند!
کد خبر: ۷۵۱۶۷۳
کسی این پدیده ورزش بانوان ایران را می شناسد؟+عکس

به گزارش جام جم ورزشی ، صحبت از طنین نراقی است، دختر هادی نراقی فوتبالیست دهه 50 خورشیدی. طنین نیز راه پدر را در پیش گرفت و به یکی از فوتبالیست های مطرح فوتبال بانوان تبدیل شد. اوج کار طنین ، این استعداد شگفت انگیز فوتبال بانوان وقتی بود که بانوی گل مسابقات آسیایی اردن شد. نراقی سال گذشته به دلیل شرایط بد حاکم بر اردوی تیم ملی فوتبال بانوان مصاحبه ای انتقاد آمیز انجام داد که این مصاحبه به مذاق فدراسیون نشین ها اصلا خوش نیامد تا او را محروم کنند و جریمه نقدی برای وی در نظر بگیرند. این برخورد قهری باعث شد تا نراقی از فوتبال دلسرد شود و حتی از احتمال خداحافظی خود با فوتبال بگوید اما به هر حال انگیزه های خود را بازیافت و اکنون در 20 سالگی به مهاجم زهر دار تیم ملی فوتبال بانوان ایران تبدیل شده است. اخیرا 26 بازیکن به اردوی تیم ملی فوتبال بانوان دعوت شدند که تمرینات را از 5 دی ماه در کمپ تیم‌های ملی آغاز می‌کنند. در میان دعوت شده ها طبیعتا نام طنین نراقی هم دیده می شود، دختری که با فراموش کردن آن برخورد فدراسیون فوتبال می خواهد به خانم گل فوتبال بانوان آسیا تبدیل شود حتی اگر رسانه های مختلف تلاش های او و دیگر هم تیمی هایش را نادیده بگیرند.

نراقی یک آرزو دارد و آن هم بازی کردن در بهترین لیگ فوتبال زنان دنیا یعنی لیگ آمریکاست، اتفاقی که دو سال پیش در حال وقوع بود اما گویا طنین برای لژیونر شدن اندکی بیشتر باید صبر کند. در آینده باز هم از طنین نراقی بیشتر می شنویم.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها