حاشیه خبر

دعا برای شفای 2 هنرمند

در روزهای گذشته و همزمان با اربعین حسینی، دو نفر از هنرمندان برجسته کشورمان روزهای بدی را در بیمارستان سپری کردند. پرویز کلانتری نقاش سرشناس معاصر و تصویرگر تصویرهای به یادماندنی مانند «روباه و زاغ» شامگاه چهارشنبه نوزدهم آذر به علت سکته مغزی در بخش مراقبت‌های ویژه بستری شد.
کد خبر: ۷۴۸۹۳۴
دعا برای شفای 2 هنرمند

فرح یوسفی همسر این هنرمند درباره آخرین شرایط او به ایسنا گفت: حال پرویز کلانتری از دو روز گذشته که در بیمارستان بستری شده بدتر شده است. روز پنجشنبه او حتی قادر نبود چشمش را باز کند و با دست چپش می‌توانست دست من یا دخترم را فشار بدهد، ولی سمت راست او کاملا فلج شده و حتی نمی‌تواند یک کلمه حرف بزند.

به گفته او، پرویز کلانتری همچنان در بخش‌ مراقبت‌های ویژه بستری است و اجازه ملاقات به کسی را نمی‌دهند. دو لخته خونی که در اثر سکته مغزی ایجاد شده کار را مشکل کرده است و ما امیدوار هستیم او بتواند این دو لخته را رد کند. کلانتری در منزل یکی از دوستانش دچار سکته شد. همسر این هنرمند با بیان این‌که پرویز کلانتری خودش آدمی است که همیشه به کوچک و بزرگ می‌رسد و احترام می‌گذارد، از همه خواست برای بهبود حال او دعا کنند. از طرف دیگر، انوشیروان ارجمند بازیگر سینما و تلویزیون هم که از نهم آذر به دلیل عارضه قلبی در بیمارستان پارسیان بستری شده، هنوز در بخش آی.سی.یو به سر می‌برد. او هم اکنون در بیهوشی کامل است و بستگان و فرزند او از مردم می‌خواهند برای بهبود حالش دعا کنند.

برزو ارجمند، فرزند این بازیگر پیشکسوت با اشاره به این‌که پدرش در بیهوشی به سر می‌برد، به مهر گفت: از مردم می‌خواهم برای پدرم دعا کنند، این تنها چیزی است که می‌تواند به ما کمک کند. همچنین امیریل ارجمند، برادرزاده انوشیروان ارجمند نیز با اشاره به این‌که شرایط جسمانی عمویش تغییر چندانی نداشته است، بیان کرد: انوشیروان هم اکنون در موقعیتی قرار دارد که خداوند می‌تواند به ما کمک کند و خداوند هم حتما با انرژی و دعای مردم کمک خواهد کرد، بنابراین ما از مردم می‌خواهیم که دعا کنند.

بامداد محمدی / جام‌جم

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها