کربلای معلی در آرامش کامل امنیتی است

هم‌اکنون کربلای معلی کاملاً در آرامش امنیتی به سر می‌برد و زائران در حال عزاداری به تدریج وارد کربلای معلی می‌شوند.
کد خبر: ۷۴۸۵۸۰
کربلای معلی در آرامش کامل امنیتی است

در پی شکست‌های پی‌در پی گروهک تروریستی داعش و حضور میلیونی شیعیان در بزرگ‌ترین اجتماع جهان، تروریست‌ها به اقدامات تخریبی برای ناامنی در کربلای معلی و شکستن روحیه زائران کربلا مترصد شده‌اند.

از نخستن دقایق بامداد امروز جمعه نزدیک به 10 انفجار در محل‌های مختلف خارج از شهر کربلا صورت گرفت که آخرین آن راس ساعت 30 دقیقه بامداد به وقت محلی بود.

خمپاره به یک نخلستان اصابت کرد و خوشبختانه هیچ تلفات جانی نداشت؛ به محض اینکه زائران صدای این انفجار را شنیدند با شعار "لبیک یا حسین" و "الموت آمریکا" به آن واکنش نشان دادند؛ این انفجار حتی موفق به بی‌نظم کردن دسته‌های عزاداری هم نشد و تنها شعار زائران را برای مدتی علیه تروریست‌ها و آمریکا تغییر داد.

منابع امنیتی و محلی حاضر در محل انفجار گفتند که بعد از شکست سنگین تروریست‌ها در منطقه جرف الصخر و آمرلی انتظار می‌رفت آنها دست به اقداماتی بزنند؛ گرچه نمی‌توان محل پرتاپ این خمپاره‌ها را به طور دقیق حدس زد، اما تردیدی نیست که چنین اقداماتی از ضعف و ناتوانایی تروریست‌ها حکایت دارد.

علیرغم انتشار اخبار انفجارهای تروریستی در اطراف کربلا، لحظه به لحظه بر تعداد زائرانی که با پای پیاده وارد شهر کربلا می‌شوند، افزوده می‌شود و هم‌اکنون کربلای معلی کاملاً در آرامش امنیتی به سر می‌برد و زائرانی که در حال عزاداری هستند وارد کربلای معلی می‌شوند.(تسنیم)

newsQrCode
برچسب ها: اربعین کربلا
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها